A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Будинок дитячої творчості Лугинської селищної ради
Коростенського району Житомирської області

Статут БДТ

 

ПОГОДЖЕНО

Начальник    відділу     освіти,

молоді та спорту виконавчого комітету Лугинської селищної ради

 

____________Наталія СЕНЧИЛО

 

        ЗАТВЕРДЖЕНО

       Рішення  22  сесії  VIII скликання

       Лугинської  селищної  ради

       від   07.12.2022   №  985

       Селищний голова

     

       ______________Петро МЕЛЬНИК

 

 

 

 

 

 

СТАТУТ

БУДИНКУ ДИТЯЧОЇ ТВОРЧОСТІ

ЛУГИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

КОРОСТЕНСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

(нова редакція)

                                               Код ЄДРПОУ 22059471

 

 

 

 

 

 

 

 

1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1. Будинок дитячої творчості (далі БДТ) -  заклад позашкільної освіти Лугинської селищної ради Коростенського району Житомирської області знаходиться у комунальній власності територіальної громади сіл, селища Лугинської селищної ради.                                          

2. Юридична адреса БДТ:

Поштовий індекс 11301

вул. Михайла Грушевського, 3

смт Лугини

Коростенський район

Житомирська область

тел. (04161) 9-20-44                                                                                           3. Засновником (власником) закладу є Лугинська селищна рада Коростенського району Житомирської області, БДТ підпорядкований  відповідному органу управління освітою  Лугинської  селищної ради.

4.   Будинок дитячої творчості є юридичною особою, яка має печатку, штамп, ідентифікаційний номер, бланки з власними реквізитами.

5. Головною метою діяльності закладу позашкільної освіти є надання дітям позашкільної освіти, спрямованої на забезпечення потреб особистості у творчій самореалізації, можливостей для творчого розвитку та самовизначення у вільний час,  здобуття додаткових знань, умінь та навичок за інтересами.

6.  Головні завдання БДТ:

- створення умов для гармонійного розвитку особистості, задоволення всебічних потреб у додатковій освіті в сфері наукової, технічної, художньої, декоративно - прикладної творчості, еколого - натуралістичної, туристсько – краєзнавчої  та інших видах діяльності, організації дозвілля вихованців;

 - збереження та розвиток кращого досвіду світової та національної практики позашкільної роботи з дітьми та учнівською молоддю, сприяння впровадженню якісно нових форм, методів і засобів навчання та виховання;

- створення системи пошуку, розвитку, підтримки юних талантів і обдарувань для формування творчої та наукової еліти у різних галузях суспільного життя, стимулювання творчого самовдосконалення вихованців;

- формування в учнів та молоді національної свідомості, активної громадської позиції;

-  задоволення потреб вихованців у професійному визначенні відповідно до інтересів та здібностей.

7.  БДТ діє відповідно до Конституції України, Закону України «Про освіту», Положення про позашкільний навчальний заклад, інших нормативно - правових актів чинного законодавства та власного Статуту.

8.  Заклад  позашкільної освіти  самостійно приймає рішення і здійснює діяльність в межах своєї компетентності, передбаченої законодавством України та власним Статутом.

9. БТД є комплексним закладом позашкільної освіти, який організовує роботу з вихованцями за різними напрямами позашкільної освіти (художньо - естетичним, науково - технічним, еколого - натуралістичним, туристсько – краєзнавчим, дослідницько-експериментальним, гуманітарним тощо).

10.  Мова навчання у закладі позашкільної освіти українська.

11. БДТ несе відповідальність перед особою, суспільством та державою за:

- безпечні умови освітньої діяльності;

- дотримання державних стандартів освіти;

- дотримання договірних зобов’язань з іншими суб’єктами освітньої, виробничої, наукової діяльності;

- дотримання фінансової дисципліни.

12. Заклад освіти має право:

- проходити в установленому порядку державну атестацію;

- визначати форми, методи і засоби організації освітнього процесу за погодженням із засновником;

- в установленому порядку розробляти і впроваджувати експериментальні робочі навчальні плани;

- проводити науково - дослідницьку, експериментальну, пошукову роботу, що не суперечить законодавству України;

- використовувати різні форми морального і матеріального заохочення освітнього  процесу;

- бути власником і розпорядником рухомого і нерухомого майна, згідно із законодавством України та власним Статутом;

- отримувати кошти і матеріальні цінності від органів виконавчої влади, юридичних і фізичних осіб;

- залишати у своєму розпорядженні і використовувати власні надходження у порядку, визначеному законодавством України.

13. Взаємовідносини освітнього  закладу з юридичними і фізичними особами визначаються угодами, що укладені між ними.

14.  На базі закладу зареєстровано та   працює   наукове  товариство «Інтелектуал», яке є структурним підрозділом Житомирського територіального відділення МАН.

15. Прийом вихованців, учнів до  закладу позашкільної освіти здійснюється на підставі заяви батьків або осіб, які їх заміняють.

 

                  ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ  ОСВІТНЬОГО  ПРОЦЕСУ

1. Будинок дитячої творчості забезпечує якість освітнього  процесу в обсязі державних вимог. Головні напрямки діяльності закладу позашкільної  освіти визначаються ним разом із засновником та погоджуються відповідними органами управління  освітою.  Заклад позашкільної освіти здійснює освітню, організаційно - масову роботу, яка сприяє удосконаленню форм і методів позашкільної освіти, навчання і виховання дітей та підлітків за інтересами.    

2. Будинок дитячої творчості працює за річним планом роботи, самостійно розробляє та затверджує освітню програму реалізації головних напрямків діяльності закладу, свою структуру і плани роботи відповідно до особливостей соціально - економічного розвитку регіону, інтересів учнівської молоді, потреб  сім’ї, освітніх закладів, молодіжних та дитячих громадських організацій. План  роботи затверджується відповідним органом управління освітою  Лугинської селищної ради.

3. Основним документом, що регулює освітній процес, є робочий навчальний план, що складається на основі типових навчальних планів розроблених та затверджених Міністерством освіти і науки України. Відповідно до робочого навчального плану педагогічні працівники даного освітнього закладу самостійно добирають програми, підручники, навчальні посібники, що мають гриф Міністерства освіти і науки України, а також науково - методичну літературу, дидактичні матеріали, форми, методи, засоби освітньої роботи, що мають забезпечувати виконання статутних завдань та здобуття освіти на рівні державних стандартів.     Крім програм МОН України, керівники гуртків можуть користуватися авторськими та творчими програмами. Творчі та авторські програми обговорюються на методичному об'єднанні керівників гуртків та затверджуються педагогічною радою Будинку дитячої творчості.        

4. Будинок дитячої творчості організовує роботу з вихованцями протягом календарного року. Навчальний рік у гуртках БДТ починається з 1 вересня поточного року і закінчується 31 травня наступного року та поділяється на семестри: перший з 1 вересня до 31 грудня, другий з 1 січня до 31 травня. Структура навчального року може змінюватись згідно з рішенням педагогічної ради та за погодженням з уповноваженим органом засновника.    Комплектування гуртків, груп га інших творчих об’єднань здійснюється у період з 1 до 15 вересня, який вважається робочим часом керівника гуртка.

У канікулярні, вихідні та святкові дні заклад позашкільної освіти  працює за окремим планом, затвердженим директором, з урахуванням оптимального режиму праці та відпочинку учнів, їх вікових особливостей і встановлених санітарно - гігієнічних норм. У період літніх канікул БДТ проводить різноманітну масову роботу з вихованцями, в тому числі туристичні походи, екскурсії, подорожі, експедиції, змагання, табірні збори тощо. Гурткові, секційні, студійні, клубні заняття можуть проводитися з повним чи змінним складом вихованців, як на базі закладу, так і на базі освітніх установ селища. БДТ може відкривати літній табір оздоровлення та відпочинку. 

5. Навчання вихованців у закладі позашкільної освіти  здійснюється в одновікових і різновікових групах за інтересами (гурток, секція, студія, клуб, ансамбль, театр, творчі об’єднання). Гуртки у БДТ структурно можуть формуватися за трьома рівнями, відповідно до яких визначається мета і перспективи діяльності, чисельний склад вихованців, години тощо:

 - початковий рівень - гуртки загальнорозвиваючого спрямування, що сприяють виявленню здібностей, обдарувань вихованців і слухачів або розвитку їх інтересу до творчої діяльності;                                                     

- основний рівень -  гуртки, які розвивають стійкі інтереси вихованців і слухачів, дають їм знання, практичні уміння і навички, задовольняють потреби у професійній орієнтації; 

- вищий рівень - гуртки за інтересами для здібних і обдарованих вихованців, слухачів.                                                                              

Освітній процес у Будинку дитячої творчості здійснюється диференційовано. Диференціація навчання і виховання у гуртках з урахуванням їх рівня передбачає варіативність його способів, темпу, адаптації, змісту й обсягу завдань відповідно до індивідуальних особливостей дітей, їхніх вікових особливостей тощо. Мета, завдання  і зміст роботи гуртків будуються на педагогічному обґрунтуванні вибору керівником форм і методів роботи. Навчання може вестися за програмою 1 - 2 профілів, або за комплексними програмами, як індивідуально, так і в групах. Враховуючи специфіку діяльності БДТ, належність гуртків до початкового, основного чи вищого рівнів, навчання вихованців може вестись за програмами від 1 місяця до кількох років.  Заклад позашкільної освіти, за потреби, утворює інклюзивні та/або спеціальні групи та інші організаційні форми для навчання осіб з особливими освітніми потребами.

6. Тривалість одного заняття (уроку) в закладі позашкільної освіти визначається навчальними планами і програмами з урахуванням психофізіологічного розвитку та допустимого навантаження для різних вікових категорій  у відповідності до Положення про позашкільний навчальний заклад. Короткі перерви між заняттями є робочим часом керівника гуртка, групи або іншого творчого об’єднання і визначаються режимом щоденної  роботи БДТ.                                                                                    

7. З дозволу керівника  БДТ та за згодою керівника гуртка в його роботі разом з вихованцями можуть брати участь батьки, які надають колективу організаційну і практичну допомогу. За успіхи в навчанні для вихованців встановлюються різні форми моральних і матеріальних заохочень. Кожен вихованець має право займатись у кількох гуртках.                       

8. Керівники гуртків  БДТ працюють згідно з розкладом навчальних занять, затверджених директором.  Розклад  складається з урахуванням педагогічної доцільності та максимальної економії часу керівника.                 

9. БДТ може організовувати роботу своїх гуртків  у приміщеннях  закладів загальної середньої освіти сіл та селищ  Лугинської громади, відповідно до укладених між адміністраціями цих закладів угод.                               10. Для розвитку і підтримки інтересів вихованців, їхніх обдарувань, самовизначення в майбутній професії  БДТ може проводити спільну роботу з науково - дослідницькими, творчими організаціями, закладами вищої освіти,  відкриваючи на їх базі лабораторії для творчої, експериментальної, науково - дослідницької роботи, створювати наукові об’єднання учнів та організовувати на своїй базі виробничу практику вихованців.                            

11. БДТ організовує різні масові заходи: свята, змагання, олімпіади, конкурси, фестивалі, створює необхідні умови для розваг, відпочинку, спілкування дітей та їхніх батьків,  використовуючи різноманітні засоби емоційного впливу з урахуванням вікових особливостей вихованців; здійснює пошук сучасних форм роботи, підтримує соціально значимі ініціативи і рухи.      У масовій роботі   заклад позашкільної освіти взаємодіє із сім’єю, громадськими організаціями, іншими освітніми  закладами, а також із культурно - освітніми, спортивними установами.                       

12. З метою подальшого розвитку інтересів і нахилів вихованців та підтримки їх професійних навичок  БДТ,  за умови дотримання правил техніки безпеки, організовує виконання замовлень організацій, установ на виготовлення виробів. При цьому характер і зміст робіт повинні сприяти формуванню і  вдосконаленню знань і умінь вихованців, передбачених програмами роботи гуртків.                                                                                 

13. Випускникам, які в установленому порядку склали  кваліфікаційні іспити, видається документ про позашкільну освіту, в порядку встановленому Міністерством освіти і науки України. Зразки документів затверджуються Кабінетом Міністрів України.                                                        

14. У БДТ діє педагогічна рада та здійснюється методична робота, спрямована на вдосконалення програм, змісту, форм і методів діяльності педагогічних працівників закладу, а також відповідно до вимог засновника. Надається допомога педагогічним колективам шкіл, іншим закладам освіти, молодіжним, дитячим, громадським організаціям.

     15. Середня наповнюваність гуртків, груп та інших творчих об'єднань закладу становить10-15 вихованців.

              Наповнюваність окремих гуртків, груп та інших творчих об'єднань установлюється директором закладу залежно від профілю, навчальних планів і програм, можливостей організації освітнього, тренувального процесу, рівня майстерності вихованців  і становить не більше як 25 чоловік.

 

 

ІІІ. УЧАСНИКИ ОСВІТНЬОГО  ПРОЦЕСУ

1. Учасниками освітнього процесу є:

- вихованці (здобувачі освіти), слухачі;

- директор;

- заступник директора;

- педагогічні працівники;

- спеціалісти, які залучені до освітнього  процесу;

- батьки або особи, які їх замінюють;

- представники підприємств, установ, організацій, які беруть участь у здійсненні освітнього процесу;

- інші спеціалісти.

2. Права і обов’язки вихованців, педагогічних та інших працівників визначаються чинним законодавством та цим Статутом.

3. Вихованці (здобувачі освіти), слухачі мають право на:

- навчання для здобуття певного освітньо - кваліфікаційного рівня;

- вибір форми навчання, індивідуальних програм;

- користування навчальною, науковою, виробничою базою освітнього закладу;                                                                                                   

- участь у науково - дослідницькій та інших видах наукової діяльності, конференціях, олімпіадах, виставках, конкурсах;

- участь у громадському самоврядуванні, організації дозвілля, побуту тощо; призначення стипендій;                                                                 

- безпечні і нешкідливі умови навчання;                                                      

- захист від будь - яких форм експлуатації, фізичного та психічного насильства,  від дій педагогічних та інших працівників,  які порушують права або принижують їх честь і гідність.

4. Вихованці (здобувачі освіти), слухачі зобов'язані:

- дотримуватися законодавства, моральних, етичних норм;

- систематично та глибоко оволодівати знаннями, практичними навичками, професійною майстерністю, підвищувати свій загальний культурний рівень;

- дотримуватися Статуту, Правил внутрішнього трудового розпорядку закладу позашкільної освіти;

- бережливо ставитися до державного, громадського і особистого майна;

- брати посильну участь у різних видах трудової діяльності, що не заборонені чинним законодавством;

- дотримуватися правил особистої гігієни.

5. Педагогічними працівниками  закладу  позашкільної освіти можуть бути особи з високими моральними якостями,  які мають відповідну педагогічну або іншу фахову освіту, належний рівень професійної підготовки; здійснюючи педагогічну діяльність, забезпечують результативність та якість своєї роботи, фізичний та психічний стан здоров’я яких дозволяє виконувати професійні обов'язки. Педагогічним працівником закладу позашкільної освіти  може бути також народний умілець з високими моральними якостями за умови забезпечення належної результативності освітнього процесу.

6. Призначення на посаду та звільнення з посади педагогічних та інших працівників й інші трудові відносини регулюються законодавством України про працю, Законом України «Про позашкільну освіту» та іншими законодавчими актами.

7. Відволікання педагогічних працівників від виконання професійних обов'язків не допускається, за винятком випадків, передбачених законодавством України.

8. Педагогічні працівники мають право на:

- щорічну основну відпустку у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;

- захист професійної честі, гідності;

- самостійний вибір форм, методів, засобів навчальної діяльності, не шкідливих для здоров’я учнів;

- унесення керівництву закладу пропозицій щодо поліпшення освітнього процесу, подання на розгляд керівництву закладу та педагогічної ради пропозицій про моральне та матеріальне заохочення вихованців;

- проведення в установленому порядку науково - дослідницької, експериментальної,  пошукової роботи;

-    виявлення педагогічної ініціативи;

-    підвищення кваліфікації, перепідготовку;

- позачергову атестацію з метою отримання відповідного розряду, категорії, педагогічного звання:

-  участь у роботі органів громадського самоврядування  освітнього закладу;

  - захист під час освітнього процесу від будь-яких форм насильства та експлуатації, у тому числі булінгу (цькування), дискримінації за будь-якою ознакою, від пропаганди та агітації, що завдають шкоди здоров’ю;

- матеріальне, житлово - побутове та соціальне забезпечення відповідно до чинного законодавства.

9. Педагогічні працівники зобов’язані:

- забезпечувати належний рівень викладання, відповідно до навчальних програм на рівні обов’язкових державних вимог;

- сприяти розвитку інтересів нахилів та здібностей дітей, а також збереженню їх здоров'я;

-  сприяти зростанню іміджу освітнього  закладу;

- настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до державної символіки, принципів загальнолюдської моралі;

-  виховувати в учнів повагу до батьків, жінок, старших за віком народних традицій та звичаїв, духовних та культурних надбань народу України;

- готувати учнів до самостійного життя в дусі взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами;

- дотримуватися педагогічної етики, моралі, поважати гідність вихованців;

- захищати вихованців від будь - яких форм фізичного або психічного насильства, запобігати вживанню ними алкоголю, тютюну, наркотичних засобів;

- постійно підвищувати свій професійний рівень, педагогічну майстерність загальну і політичну культуру;

- виконувати Статут освітнього  закладу,  Правила внутрішнього трудового розпорядку, умови контракту чи трудового договору;

- виконувати накази і розпорядження керівника  закладу позашкільної освіти, органу управління освітою;

  - вести документацію, пов'язану з виконанням посадових обов'язків (журнали, плани роботи тощо);

 - повідомляти керівництво закладу освіти про факти булінгу (цькування) стосовно здобувачів освіти, педагогічних працівників та інших осіб, які залучаються до освітнього процесу, свідком якого вони були особисто або інформацію про які отримали від інших осіб, вживати невідкладних заходів для припинення булінгу (цькування).

        -  брати участь у роботі педагогічної ради.

10. В освітньому закладі обов'язково проводиться атестація педагогічних працівників один раз на п'ять років, відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого Міністерством освіти і науки України.

11. Педагогічні працівники, які систематично порушують Статут, Правила внутрішнього трудового розпорядку освітнього закладу, не виконують посадових обов'язків, умови колективного договору (контракту) або за результатами атестації не відповідають займаній посаді, звільняються з роботи відповідно до чинного законодавства.

 

IV. УПРАВЛІННЯ ПОЗАШКІЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ

1. Управління  закладом  позашкільної освіти здійснюється його засновником. Безпосереднє керівництво освітнім  закладом здійснює його директор, яким може бути тільки громадянин України, шо має вищу педагогічну освіту на рівні спеціаліста або магістра і стаж педагогічної роботи не менше як три роки.

Директор БДТ призначається  і звільняється з посади відповідним органом управління освітою  Лугинської  селищної ради відповідно до чинного законодавства України.

2. Найвищим органом громадського самоврядування Будинку  дитячої творчості є загальні збори трудового колективу, що проводяться не менше одного разу на рік.

3. У період між загальними зборами діє  рада Будинку дитячої творчості:

І. Метою діяльності   ради є:

-   сприяння демократизації і гуманізації освітнього  процесу;

- об’єднання зусиль педагогічного і учнівського колективів, батьків, громадськості  щодо розвитку  закладу та удосконалення  освітнього  процесу;

- формування позитивного іміджу та демократичного стилю управління закладом  позашкільної освіти;

-  розширення колегіальних форм управління освітнім закладом;

- підвищення ролі громадськості у вирішенні питань, пов’язаних  з організацією освітнього  процесу.

ІІ. Основними завданнями   ради є:

- підвищення ефективності освітнього процесу у взаємодії з сім’єю, громадськістю, державними і приватними інструкціями;

- організація виконання рішень загальних зборів;

- визначення стратегічних завдань, пріоритетних напрямів розвитку закладу та сприяння організацій педагогічному забезпеченню освітнього процесу;

-  формування навичок здорового способу життя;

-  створення належного психологічного клімату в  закладі позашкільної освіти;

- сприяння духовному, фізичному розвитку учнів та набуття ними соціального досвіду;

- сприяння організації дозвілля та оздоровлення учнів;

- підтримка громадських ініціатив щодо створення належних умов і вдосконалення процесу навчання і виховання учнів;

- ініціювання дій, що сприяли б неухильному виконанню положень чинного законодавства;

- стимулювання морального та матеріального заохочення здобувачів освіти, сприяння пошуку, підтримки обдарованих дітей;

- зміцнення партнерських зв'язків між родинами учнів та освітнім закладом, з метою забезпечення єдності освітнього  процесу;

- забезпечення контролю за використанням позабюджетних коштів  Будинку дитячої творчості. У період між загальними зборами (конференціями) діє рада закладу.

У закладі за рішенням загальних зборів (конференції) або ради закладу можуть створюватись і діяти піклувальна рада, учнівський та батьківський комітети, а також комісії тощо.

4. Керівник  закладу позашкільної освіти:

- здійснює керівництво колективом, забезпечує раціональний добір і розстановку кадрів, створює належні умови для підвищення фахового рівня працівників;

- організовує  освітній процес;

- забезпечує контроль за виконанням навчальних планів і програм, якістю знань, умінь та навичок вихованців;

- створює належні умови для здобуття вихованцями позашкільної освіти;

- забезпечує дотримання вимог щодо охорони дитинства, санітарно -гігієнічних та протипожежних норм, техніки безпеки;

- розпоряджається в установленому порядку майном і коштами  освітнього закладу;

- організовує виконання кошторису доходів і видатків  освітнього закладу, укладає угоди з юридичними та фізичними особами, в установленому порядку, відкриває рахунки в установах банків або органах Державного казначейства;

- надає пропозиції щодо надбавок, доплат, премій та матеріальних допомог працівникам БДТ до відповідного органу управління освітою Лугинської селищної ради;

- представляє освітній заклад в усіх підприємствах, установах та організаціях і відповідає перед засновником за результати діяльності закладу;

- дає дозвіл на участь діячів науки, культури, членів творчих спілок, працівників культурно - освітніх закладів, підприємств, установ та організацій, інших юридичних або фізичних осіб у освітньому процесі;

- забезпечує  право вихованців, учнів і слухачів на захист від будь - яких форм фізичного або психічного насильства;

- видає у межах своєї компетенції накази та розпорядження і контролює  їх виконання;

- застосовує заходи заохочення та дисциплінарні стягнення до працівників освітнього закладу;

- затверджує посадові обов’язки працівників зазначеного закладу;

- є головою педагогічної ради постійно діючого колегіального органу  правління  закладом позашкільної освіти.

5. Педагогічна рада БДТ:

- розглядає плани, підсумки і актуальні питання освітньої, виховної та організаційно - масової роботи закладу, його структурних підрозділів, гуртків, груп та інших творчих об’єднань, а також питання дотримання санітарно - гігієнічних вимог, забезпечення техніки безпеки, охорони праці;

- розробляє пропозиції щодо поліпшення діяльності освітнього  закладу, утворення нових гуртків, груп, інших творчих об’єднань;

        - визначає заходи щодо впровадження в освітній  процес досягнень науки і передового педагогічного досвіду;

        - створює, за  потреби, експертні та консультаційні комісії за напрямами роботи;

- порушує питання про заохочення педагогічних працівників тощо.

  • планує роботу закладу;
  • схвалює освітню (освітні) програму (програми) закладу та оцінює результативність її (їх) виконання;
  • формує систему та затверджує процедури внутрішнього забезпечення якості освіти, включаючи систему та механізми забезпечення академічної доброчесності;
  • може приймати рішення щодо видачі документів про освіту;
  • розглядає актуальні питання організації, забезпечення та розвитку освітнього процесу в закладі, його структурних підрозділах;
  • обговорює питання та визначає заходи щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників, затверджує щорічний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
  • ухвалює рішення щодо відзначення, морального та матеріального заохочення вихованців, працівників закладу та інших учасників освітнього процесу;
  • розглядає питання щодо відповідальності вихованців, працівників закладу та інших учасників освітнього процесу за невиконання ними своїх обов’язків;
  • має право ініціювати проведення позапланового інституційного аудиту закладу та проведення громадської акредитації закладу.

Робота педагогічної ради проводиться відповідно до потреб  закладу позашкільної освіти. Кількість засідань педагогічної ради визначається їх доцільністю, але не може бути менше, ніж два на рік.

 

                                V. МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА

1. Матеріально - технічна база  закладу позашкільної освіти включає будівлі, землю, обладнання, інші матеріальні цінності, вартість яких відображено у балансі освітнього  закладу.

2. БДТ відповідно до чинного законодавства користується землею, іншими природними ресурсами і несе відповідальність за дотримання вимог та норм їх охорони.

3. Вилучення основних фондів, оборотних коштів та іншого майна освітнього закладу проводиться лише у випадках, передбачених чинним законодавством. Збитки, завдані освітньому закладу, внаслідок порушення його майнових прав іншими юридичними та фізичними особами, відшкодовуються відповідно до чинного законодавства.

4. Для забезпечення освітнього процесу база закладу позашкільної освіти  складається із навчальних кабінетів та  актового залу.

 

                          VI. ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ

1. Фінансово  - господарська діяльність освітнього  закладу здійснюється на основі його кошторису.

2. Джерелами формування кошторису БДТ є:

- кошти селищного бюджету;

- кошти, отримані на надання платних послуг;

- доходи від здачі в оренду приміщень, споруд, обладнання, що не оподатковуються і спрямовуються на соціальні потреби та розвиток закладу освіти;

- спонсорські внески юридичних і фізичних осіб;

- інші надходження  незаборонені законодавством.

3. Засновник або уповноважений ним орган здійснює фінансування витрат на утримання закладу  позашкільної освіти, його матеріально – технічне забезпечення, надає необхідні будівлі, інженерні комунікації, земельні наділи, обладнання. Організовує будівництво і ремонт приміщень, їх господарське обслуговування.

4. Заклад позашкільної освіти  у здійсненні організаційно - господарської діяльності має право:

- користуватися пільгами, встановленими чинним законодавством, для закладів освіти;

- отримувати будинки, споруди, обладнання, транспортні засоби тощо від органів державної влади, підприємств, установ, організацій, окремих громадян;

 - залишати в своєму розпорядженні і використанні на розвиток матеріально - технічної бази кошти від здачі в оренду приміщень, реалізації в установленому порядку обладнання, інвентаря тощо;

- розвивати власну матеріальну базу, мережу спортивно - оздоровчих профільних таборів, туристичних баз тощо;

- створювати відповідні підрозділи, з метою одержання додаткових коштів для реалізації статутних цілей;

- здійснювати інші дії, які не суперечать чинному законодавству.

5. Порядок діловодства і бухгалтерського обліку в  освітньому  закладі визначається законодавством та нормативно - правовими актами Міністерства освіти і науки України та інших центральних органів виконавчої влади, яким підпорядкований   заклад. За рішенням засновника закладу бухгалтерський облік може здійснювати самостійно або через  відділ     бухгалтерського обліку   Лугинської селищної ради.

6. Звітність про діяльність  закладу позашкільної освіти  встановлюється відповідно до законодавства.

 

                                   VII. МІЖНАРОДНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО

1. Будинок дитячої творчості має право укладати угоди про співробітництво з освітніми  закладами, окремими установами, організаціями, фондами, товариствами, окремими громадянами інших країн у встановленому законодавством порядку, встановлювати прямі міжнародні зв’язки  на основі самостійно укладених угод про обмін творчими учнівськими та педагогічними колективами, створювати у встановленому порядку спільні (асоційовані) заклади, освітні  центри, проводити спільні заходи тощо.

2. БДТ може у встановленому порядку діставати право на зовнішньоекономічну діяльність. З цією метою Будинок дитячої творчості може мати власний валютний рахунок.

 

VIII. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ БУДИНКУ ДИТЯЧОЇ ТВОРЧОСТІ

1. Будинок дитячої творчості безпосередньо підпорядкований і підзвітний відповідному органу управління освітою  Лугинської селищної ради.

2.  Державний контроль за діяльністю освітнього  закладу здійснюється з метою забезпечення реалізації єдиної державної політики в сфері позашкільної освіти. Державний контроль здійснюють Міністерство освіти і науки України, Державна служба якості освіти,  засновник та відповідний орган управління освітою Лугинської селищної ради.

Основною формою державного контролю за діяльністю освітнього закладу є атестація, що проводилися не рідше одного разу на десять років у порядку, встановленому Міністерством освіти і науки України.

3. У міжатестаційний період відповідний орган управління освітою Лугинської селищної ради  проводить перевірки (інспектування) освітнього  закладу з питань, пов'язаних з його  освітньою  діяльністю. Зміст, види і періодичність цих перевірок визначаються залежно від стану освітньої  роботи,  але не рідше 1 - 2 разів на рік.

 

 

ІХ. РЕОРГАНІЗАЦІЯ АБО ЛІКВІДАЦІЯ ЗАКЛАДУ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

1. Рішення про реорганізацію або ліквідацію освітнього  закладу приймає засновник.

2. Реорганізація  закладу позашкільної освіти відбувається шляхом злиття, приєднання, поділу, виділення, перетворення.

3. Ліквідація проводиться ліквідаційною комісією, призначеною засновником, а у випадках ліквідації за рішенням господарського суду ліквідаційною комісією, призначеною цим органом.

З часу призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження щодо управління  освітнім  закладом.

Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно  закладу позашкільної освіти, виявляє його дебіторів і кредиторів і розраховується з ними, складає ліквідаційний  баланс і представляє його засновнику.

         Будинок дитячої творчості вважається ліквідованим з моменту виключення його з державного реєстру закладів освіти.

4. У випадку реорганізації права та зобов'язання освітнього  закладу переходять до правонаступників, відповідно до чинного законодавства або визначених навчальних закладів.

5. При реорганізації чи ліквідації закладу учасникам освітнього  процесу гарантується дотримання їх прав та інтересів відповідно до чинного  законодавства.

 

 

Селищний голова                                                                      Петро МЕЛЬНИК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень