A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Будинок дитячої творчості Лугинської селищної ради
Коростенського району Житомирської області

Статут Будинку дитячої творчості Лугинської селищної ради

 

ПОГОДЖЕНО

Начальник  відділу  освіти, культури, молоді та спорту Лугинської селищної ради

 

 

Начальник відділу

 

__________________Н.В.Сенчило

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням сесії 189_______________

Лугинської селищної ради VІІ    скликання 

від   18.09.2017

 

Голова селищної ради

 

____________________ П.І.Мельник

 

 

 

 

 

 

СТАТУТ

                                                                  БУДИНКУ ДИТЯЧОЇ ТВОРЧОСТІ

         ЛУГИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЛУГИНСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

(нова редакція)

                                                                           Код ЄДРПОУ 22059471

 

1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1. Будинок дитячої творчості (далі БДТ) -  позашкільний навчально - виховний заклад Лугинської селищної ради Лугинського району Житомирської області знаходиться у комунальній власності територіальної громади сіл, селища Лугинської селищної ради.                                              

2. Юридична адреса БДТ:

Поштовий індекс 11301

вул. Михайла Грушевського, 3

смт. Лугини

Лугинський район

Житомирська область

тел. (04161) 9-20-44                                                                                        

3.Засновником (власником) закладу є Лугинська селищна рада Лугинського району Житомирської області, БДТ підпорядкований  відповідному органу управління освітою  Лугинської  селищної ради.

4.   Будинок дитячої творчості є юридичною особою, яка має печатку, штамп, ідентифікаційний номер, бланки з власними реквізитами.

5. Головною метою діяльності навчального закладу є надання дітям позашкільної освіти, спрямованої на забезпечення потреб особистості у творчій самореалізації, можливостей для творчого розвитку та самовизначення у вільний час,  здобуття додаткових знань, умінь та навичок за інтересами.

6.  Головні завдання БДТ:

- створення умов для гармонійного розвитку особистості, задоволення всебічних потреб у додатковій освіті в сфері наукової, технічної, художньої, декоративно - прикладної творчості, еколого - натуралістичній, туристсько - краєзнавчій та інших видах діяльності, організації дозвілля вихованців;

 -збереження та розвиток кращого досвіду світової та національної практики позашкільної роботи з дітьми та учнівською молоддю, сприяння впровадженню якісно нових форм, методів і засобів навчання та виховання;

- створення системи пошуку, розвитку, підтримки юних талантів і обдарувань для формування творчої та наукової еліти у різних галузях суспільного життя, стимулювання творчого самовдосконалення вихованців;

- формування в учнів та молоді національної свідомості, активної громадської позиції;

-  задоволення потреб вихованців у професійному визначенні відповідно до інтересів та здібностей.

7.  БДТ діє відповідно до Конституції України, Закону України «Про освіту», Закону України «Про позашкільну освіту». Положення про позашкільний навчальний заклад, інших нормативно - правових актів чинного законодавства та власного Статуту.

8. Навчальний заклад самостійно приймає рішення і здійснює діяльність в межах своєї компетентності, передбаченої законодавством України та власним Статутом.

9. БТД є комплексним позашкільним закладом, який організовує роботу з вихованцями за різними напрямами позашкільної освіти (художньо - естетичним, науково - технічним, еколого - натуралістичним, туристсько – краєзнавчим, гуманітарним).

10.  Мова навчання у позашкільному закладі українська.

11. БДТ несе відповідальність перед особою, суспільством та державою за:

- безпечні умови освітньої діяльності;

- дотримання державних стандартів освіти;

- дотримання договірних зобов’язань з іншими суб’єктами освітньої, виробничої, наукової діяльності;

- дотримання фінансової дисципліни.

12. Навчальний заклад має право:

- проходити в установленому порядку державну атестацію;

- визначити форми, методи і засоби організації навчально - виховного процесу за погодженням із засновником;

- в установленому порядку розробляти і впроваджувати експериментальні робочі навчальні плани;

- проводити науково - дослідну, експериментальну, пошукову роботу, що не суперечить законодавству України;

- використовувати різні форми морального і матеріального заохочення навчально - виховного процесу;

- бути власником і розпорядником рухомого і нерухомого майна згідно з законодавством України та власним Статутом;

- отримувати кошти і матеріальні цінності від органів виконавчої влади, юридичних і фізичних осіб;

- залишати у своєму розпорядженні і використовувати власні надходження у порядку, визначеному законодавством України.

13. Взаємовідносини навчального закладу з юридичними і фізичними особами визначаються угодами, що укладені між ними.

14.  На базі працюють міжшкільні факультативи наукового товариства, який є структурним підрозділом МАН.

15. Прийом вихованців, учнів до позашкільного навчального закладу здійснюється на підставі заяви батьків або осіб, які їх заміняють.

 

                  ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

1. Будинок дитячої творчості забезпечує якість навчально - виховного процесу в обсязі державних вимог.      Головні напрямки діяльності позашкільного закладу визначаються ним разом із засновником та погоджуються відповідними органами управління  освітою. Позашкільний заклад здійснює навчально - виховну, організаційно - масову роботу, яка сприяє удосконаленню форм і методів позашкільної освіти, навчання і виховання дітей та підлітків за інтересами.             

2. Будинок дитячої творчості працює за річним планом роботи, самостійно розробляє та затверджує програму реалізації головних напрямків діяльності закладу, свою структуру і плани роботи відповідно до особливостей соціально - економічного розвитку регіону, інтересів учнівської молоді, потреб  сім’ї, навчально - виховних закладів, молодіжних та дитячих громадських організацій. План  роботи затверджується відповідним органом управління освітою  Лугинської селищної ради.

3. Основним документом, що регулює навчально - виховний процес, є робочий навчальний план, що складається на основі типових навчальних планів розроблених та затверджених Міністерством освіти і науки України. Відповідно до робочого навчального плану педагогічні працівники даного навчального закладу самостійно добирають програми, підручники, навчальні посібники, що мають гриф Міністерства освіти і науки України, а також науково - методичну літературу, дидактичні матеріали, форми, методи, засоби навчальної роботи, що мають забезпечувати виконання статутних завдань та здобуття освіти на рівні державних стандартів.      

Крім програм МОН України, керівники гуртків можуть користуватися авторськими та творчими програмами. Творчі програми обговорюються на методичному об'єднанні керівників гуртків та погоджуються методичною радою відповідного органу управління освітою Лугинської селищної ради. Авторські програми обговорюються та затверджуються науково - методичною радою відповідного органу управління освітою Лугинської селищної ради.        

4. Будинок дитячої творчості організовує роботу з вихованцями протягом календарного року. Навчальний рік у гуртках БДТ починається з 1 вересня поточного року і закінчується 31 травня наступного року та поділяється на семестри: перший з 1 вересня до 31 грудня, другий з 1 січня до 31 травня. Комплектування гуртків, груп га інших творчих об’єднань здійснюється у період з 1 до 15 вересня, який вважається робочим часом керівника гуртка.

У канікулярні, вихідні та святкові дні позашкільний заклад працює за окремим планом, затвердженим директором, з урахуванням оптимального режиму праці та відпочинку учнів, їх вікових особливостей і встановлених санітарно - гігієнічних норм. У період літніх канікул БДТ проводить різноманітну масову роботу з вихованцями, в тому числі туристичні походи, екскурсії, подорожі, експедиції, змагання, табірні збори тощо. Гурткові, секційні, студійні, клубні заняття можуть проводитися з повним чи змінним складом вихованців, як на базі закладу, так і на базі освітніх установ селища. БДТ може відкривати літній табір оздоровлення та відпочинку.      

5. Навчання вихованців у позашкільному закладі здійснюється в одновікових і різновікових групах за інтересами (гурток, секція, студія, клуб, ансамбль, театр, творчі об’єднання). Гуртки у БДТ структурно можуть формуватися за трьома рівнями, відповідно до яких визначається мета і перспективи діяльності, чисельний склад вихованців, години тощо:

 - початковий рівень - гуртки загальнорозвиваючого спрямування, що сприяють виявленню здібностей, обдарувань вихованців і слухачів або розвитку їх інтересу до творчої діяльності;                                                    

- основний рівень -  гуртки, які розвивають стійкі інтереси вихованців і слухачів, дають їм знання, практичні уміння і навички, задовольняють потреби у професійній орієнтації; 

- вищий рівень - гуртки за інтересами для здібних і обдарованих вихованців, слухачів.                                                                              

Навчально - виховний процес у Будинку дитячої творчості здійснюється диференційовано. Диференціація навчання і виховання у гуртках з урахуванням їх рівня передбачає варіативність його способів, темпу, адаптації, змісту й обсягу завдань відповідно до індивідуальних особливостей дітей, їхніх вікових особливостей тощо. Мета, завдання  і зміст роботи гуртків будуються на педагогічному обґрунтуванні вибору керівником форм і методів роботи. Навчання може вестися за програмою 1 - 2 профілів, або за комплексними програмами, як індивідуально, так і в групах. Враховуючи специфіку діяльності БДТ, належність гуртків до початкового, основного чи вищого рівнів, навчання вихованців може вестись за програмами від 1 місяця до кількох років. Ведеться також індивідуальна робота з творчо обдарованими дітьми, дітьми - інвалідами за місцем проживання через кімнати школяра.        6. Тривалість одного заняття (уроку) в позашкільних навчальних закладах визначається навчальними планами і програмами з урахуванням психофізіологічного розвитку та допустимого навантаження для різних вікових категорій  у відповідності до Положення про позашкільний навчальний заклад. Короткі перерви між заняттями є робочим часом керівника гуртка, групи або іншого творчого об’єднання і визначаються режимом щоденної  роботи БДТ.                                                                                          

7. З дозволу керівника  БДТ та за згодою керівника гуртка в його роботі разом з вихованцями можуть брати участь батьки, які надають колективу організаційну і практичну допомогу. За успіхи в навчанні для вихованців встановлюються різні форми моральних і матеріальних заохочень. Кожен вихованець має право займатись у кількох гуртках.                       

8. Керівники гуртків  БДТ працюють згідно з розкладом навчальних занять, затвердженим директором.  Розклад  складається з урахуванням педагогічної доцільності та максимальної економії часу керівника.               

9. БДТ може організовувати роботу своїх гуртків  у приміщеннях шкіл сіл та селищ району відповідно до укладених між адміністраціями цих закладів угод.                                                                                                         

10. Для розвитку і підтримки інтересів вихованців, їхніх обдарувань, самовизначення в майбутній професії  БДТ може проводити спільну роботу з науково - дослідними, творчими організаціями, вищими навчальними закладами,  відкриваючи на їх базі лабораторії для творчої, експериментальної, науково - дослідницької роботи, створювати наукові об’єднання учнів та організовувати на своїй базі виробничу практику вихованців.                                    

11. БДТ організовує різні масові заходи: свята, змагання, олімпіади, конкурси, фестивалі, створює необхідні умови для розваг, відпочинку, спілкування дітей та їхніх батьків,  використовуючи різноманітні засоби емоційного впливу з урахуванням вікових особливостей вихованців; здійснює пошук сучасних форм роботи, підтримує соціально значимі ініціативи і рухи.     У масовій роботі  позашкільний заклад взаємодіє із сім’єю, громадськими організаціями, іншими навчально - виховними закладами, а також із культурно - освітніми, спортивними установами.                          

12. З метою подальшого розвитку інтересів і нахилів вихованців та підтримки їх професійних навичок  БДТ, за умови дотримання правил техніки безпеки, організовує виконання замовлень організацій, установ на виготовлення виробів. При цьому характер і зміст робіт повинні сприяти формуванню і  вдосконаленню знань і умінь вихованців, передбачених програмами роботи гуртків.                                                                              

13. Випускникам, які в установленому порядку склали  кваліфікаційні іспити, видається документ про позашкільну освіту, в порядку встановленому Міністерством освіти і науки України. Зразки документів затверджуються Кабінетом Міністрів України.                                                       

14. У БДТ здійснюється методична робота, спрямована на вдосконалення програм, змісту, форм і методів діяльності педагогічних працівників закладу, а також відповідно до вимог засновника. Надається допомога педагогічним колективам шкіл, іншим навчально - виховним закладам, молодіжним, дитячим, громадським організаціям.

  

ІІІ. УЧАСНИКИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

1. Учасниками навчально - виховного процесу є:

- вихованці (учні), слухачі;

- директор;

- педагогічні працівники;

- спеціалісти, які залучені до навчально - виховного процесу;

- батьки або особи, які їх замінюють;

- представники підприємств, установ, організацій, які беруть участь у здійсненні навчально - виховного процесу;

- інші спеціалісти.

2. Права і обов’язки вихованців, педагогічних та інших працівників визначаються чинним законодавством та цим Статутом.

3. Вихованці (учні), слухачі мають право на:

- навчання для здобуття певного освітньо - кваліфікаційного рівня;

- вибір форми навчання, індивідуальних програм;

- користування навчальною, науковою, виробничою базою навчального закладу;                                                                                                      

- участь у науково - дослідній та інших видах наукової діяльності, конференціях, олімпіадах, виставках, конкурсах;

- участь у громадському самоврядуванні, організації дозвілля, побуту тощо; призначення стипендій;                                                                

- безпечні і нешкідливі умови навчання;                                                      

- захист від будь - яких форм експлуатації, фізичного та психічного насильства,  від дій педагогічних та інших працівників,  які порушують права або принижують їх честь і гідність.

4. Вихованці (учні), слухачі зобов'язані:

- дотримуватися законодавства, моральних, етичних норм;

- систематично та глибоко оволодівати знаннями, практичними навичками, професійною майстерністю, підвищувати свій загальний культурний рівень;

- дотримуватися Статуту, правил внутрішнього трудового розпорядку навчального закладу;

- бережливо ставитися до державного, громадського і особистого майна;

- брати посильну участь у різних видах трудової діяльності, що не заборонені чинним законодавством;

- дотримуватися правил особистої гігієни.

5. Педагогічними працівниками навчального закладу можуть бути особи з високими моральними якостями,  які мають відповідну педагогічну або іншу фахову освіту, належний рівень професійної підготовки; здійснюючи педагогічну діяльність, забезпечують результативність та якість своєї роботи, фізичний та психічний стан здоров’я яких дозволяє виконувати професійні обов'язки. Педагогічним працівником позашкільного закладу може бути також народний умілець з високими моральними якостями за умови забезпечення належної результативності навчально - виховното процесу.

6. Призначення на посаду та звільнення з посади педагогічних та інших працівників й інші трудові відносини регулюються законодавством України про працю, Законом України «Про позашкільну освіту» та іншими законодавчими актами.

7. Відволікання педагогічних працівників від виконання професійних обов'язків не допускається, за винятком випадків, передбачених законодавством України;

8. Педагогічні працівники мають право на:

- щорічну основну відпустку у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;

- захист професійної честі, гідності;

- самостійний вибір форм, методів, засобів навчальної діяльності, не шкідливих для здоров’я учнів;

-участь в обговоренні та вирішенні питань організації навчально-виховного процесу;

- проведення в установленому порядку науково - дослідницької, експериментальної,  пошукової роботи;

-    виявлення педагогічної ініціативи;

-    підвищення кваліфікації, перепідготовку;

- позачергову атестацію з метою отримання відповідної категорії, педагогічного звання:

-  участь у роботі органів громадського самоврядування навчального закладу;

-матеріальне, житлово - побутове та соціальне забезпечення відповідно до чинного законодавства.

9. Педагогічні працівники зобов’язані:

- забезпечувати належний рівень викладання, відповідно до навчальних програм на рівні обов’язкових державних вимог;

- сприяти розвитку інтересів нахилів та здібностей дітей, а також збереженню їх здоров'я;

- сприяти зростанню іміджу навчального закладу;

- настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до державної символіки, принципів загальнолюдської моралі;

- виховувати в учнів повагу до батьків, жінок, старших за віком народних традицій та звичаїв, духовних та культурних надбань народу України;

- готувати учнів до самостійного життя в дусі взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами;

-  дотримуватися педагогічної етики, моралі, поважати гідність вихованців;

- захищати вихованців від будь-яких форм фізичного або психічного насильства, запобігати вживанню ними алкоголю, тютюну, наркотичних засобів;

- постійно підвищувати свій професійний рівень, педагогічну майстерність загальну і політичну культуру;

- виконувати Статут навчального закладу,  правила внутрішнього трудового розпорядку, умови контракту чи трудового договору;

- виконувати накази і розпорядження керівника навчального закладу, управління освіти;

-  брати участь у роботі педагогічної ради.

10. У навчальному закладі обов'язково проводиться атестація педагогічних працівників один раз на п'ять років відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого Міністерством освіти і науки України.

11. Педагогічні працівники, які систематично порушують Статут, правила внутрішнього трудового розпорядку навчального закладу, не виконують посадових обов'язків, умови колективного договору (контракту) або за результатами атестації не відповідають займаній посаді, звільняються з роботи відповідно до чинного законодавства.

 

IV. УПРАВЛІННЯ ПОЗАШКІЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ

1. Управління позашкільним навчальним закладом здійснюється його засновником. Безпосереднє керівництво навчальним закладом здійснює його директор, яким може бути тільки громадянин України, шо має вищу педагогічну освіту на рівні спеціаліста або магістра і стаж педагогічної роботи не менше, як три роки.

Директор БДТ призначається  і звільняється з посади відповідним органом управління освітою  Лугинської селищної ради відповідно до чинного законодавства України.

2. Найвищим органом громадського самоврядування Будинку  дитячої творчості є загальні збори трудового колективу, що проводяться не менше одного разу на рік.

3. У період між загальними зборами діє рада Будинку дитячої творчості:

І. Метою діяльності ради є:

-   сприяння демократизації і гуманізації навчально-виховного процесу;

- об’єднання зусиль педагогічного і учнівського колективів, батьків, громадськості  щодо розвитку навчального закладу та удосконалення навчально - виховного процесу;

- формування позитивного іміджу та демократичного стилю управління і позашкільним навчальним  закладом;

-  розширення колегіальних форм управління навчальним  закладом;

- підвищення ролі громадськості у вирішенні питань, пов’язаних  з організацією навчально-виховного процесу.

ІІ. Основними завданнями ради є:

-підвищення ефективності навчально-виховного процесу у взаємодії з сім’єю, громадськістю, державними і приватними інструкціями;

- організація виконання рішень загальних зборів;

-визначення стратегічних завдань, пріоритетних напрямів розвитку закладу та сприяння організацій педагогічному забезпеченню навчально-виховного процесу;

-  формування навичок здорового способу життя;

-  створення належного психологічного клімату в навчальному закладі;

- сприяння духовному, фізичному розвитку учнів та набуття ними соціального досвіду;

- сприяння організації дозвілля та оздоровлення учнів;

- підтримка громадських ініціатив щодо створення належних умов і вдосконалення процесу навчання і виховання учнів;

- ініціювання дій, що сприяли б неухильному виконанню положень чинного законодавства;

- стимулювання морального та матеріального заохочення учнів, сприяння пошуку, підтримки обдарованих дітей;

- зміцнення партнерських зв'язків між родинами учнів та навчальним закладом з метою забезпечення єдності навчально-виховного процесу;

- забезпечення контролю за використанням позабюджетних коштів  Будинку дитячої творчості.

4. Керівник позашкільного навчального закладу:

- здійснює керівництво колективом, забезпечує раціональний добір і розстановку кадрів, створює належні умови для підвищення фахового рівня працівників;

- організовує навчально-виховний процес;

- забезпечує контроль за виконанням навчальних планів і програм, якістю знань, умінь та навичок вихованців;

- створює належні умови для здобуття вихованцями позашкільної освіти;

- забезпечує дотримання вимог щодо охорони дитинства, санітарно -гігієнічних та протипожежних норм, техніки безпеки;

- розпоряджається в установленому порядку майном і коштами навчального закладу;

- організовує виконання кошторису доходів і видатків навчального закладу, укладає угоди з юридичними та фізичними особами, в установленому порядку, відкриває рахунки в установах банків або органах Державного казначейства;

- надає пропозиції щодо надбавок, доплат, премій та матеріальних допомог працівникам БДТ, до відповідного органу управління освітою Лугинської селищної ради;

- представляє навчальний заклад в усіх підприємствах, установах та організаціях і відповідає перед засновником за результати діяльності закладу;

- дає дозвіл на участь діячів науки, культури, членів творчих спілок, працівників культурно - освітніх закладів, підприємств, установ та організацій, інших юридичних або фізичних осіб у навчально - виховному процесі;

- забезпечує  право вихованців, учнів і слухачів на захист від будь - яких форм фізичного або психічного насильства;

- видає у межах своєї компетенції накази та розпорядження і контролює  їх виконання;

- застосовує заходи заохочення та дисциплінарні стягнення до працівників навчального закладу;

- затверджує посадові обов’язки працівників зазначеного закладу;

- є головою педагогічної ради постійно діючого колегіального органу  правління позашкільним навчальним закладом.

5. Педагогічна рада БДТ:

- розглядає плани, підсумки і актуальні питання навчальної, виховної та організаційно - масової роботи закладу, його структурних підрозділів, гуртків, груп та інших творчих об’єднань, а також питання дотримання санітарно - гігієнічних вимог, забезпечення техніки безпеки, охорони праці;

- розробляє пропозиції щодо поліпшення діяльності навчальною закладу, утворення нових гуртків, груп, інших творчих об’єднань;

- визначає заходи щодо підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, впровадження у навчально - виховний процес досягнень науки і передового педагогічного досвіду;

- створює, в міру потреби, експертні та консультаційні комісії за напрямами роботи;

- порушує питання про заохочення педагогічних працівників тощо.

Робота педагогічної ради проводиться відповідно до потреб позашкільного навчального закладу. Кількість засідань педагогічної ради визначається їх доцільністю, але не може бути менше, ніж два на рік.

 

                                V. МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА

1. Матеріально - технічна база навчального закладу включає будівлі, землю, обладнання інші матеріальні цінності, вартість яких відображено у балансі навчального закладу.

2. Навчальний заклад відповідно до чинного законодавства користується землею, іншими природними ресурсами і несе відповідальність за дотримання вимог та норм їх охорони.

3. Вилучення основних фондів, оборотних коштів та іншого майна навчального закладу проводиться лише у випадках, передбачених чинним законодавством. Збитки, завдані навчальному закладу внаслідок порушення його майнових прав іншими юридичними та фізичними особами, відшкодовуються відповідно до чинного законодавства.

4. Для забезпечення навчально - виховного процесу база навчального  закладу складається із навчальних кабінетів та  актового залу.

 

                          VI. ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ

1. Фінансово  - господарська діяльність навчального закладу здійснюється на основі його кошторису.

2. Джерелами формування кошторису навчального накладу є:

- кошти селищного бюджету;

- кошти, отримані на надання платних послуг;

- доходи від здачі в оренду приміщень, споруд, обладнання;

- спонсорські внески юридичних і фізичних осіб;

- інші надходження  не заборонені законодавством.

3. Засновник або уповноважений ним орган здійснює фінансування витрат на утримання позашкільного закладу, його матеріально – технічне забезпечення, надає необхідні будівлі, інженерні комунікації, земельні наділи, обладнання. Організовує будівництво і ремонт приміщень, їх господарське обслуговування.

4. Позашкільний заклад у здійсненні організаційно - господарської діяльності має право:

- користуватися пільгами, встановленими чинним законодавством для закладів освіти;

- отримувати будинки, споруди, обладнання, транспортні засоби тощо від органів державної влади, підприємств, установ, організацій, окремих громадян;

 - залишати в своєму розпорядженні і використанні на розвиток матеріально - технічної бази кошти від здачі в оренду приміщень, реалізації в установленому порядку обладнання, інвентаря тощо;

- розвивати власну матеріальну базу, мережу спортивно - оздоровчих профільних таборів, туристичних баз тощо;

- створювати відповідні підрозділи з метою одержання додаткових коштів для реалізації статутних цілей;

- здійснювати інші дії, які не суперечать чинному законодавству.

5. Порядок діловодства і бухгалтерського обліку в навчальному закладі визначається законодавством та нормативно - правовими актами Міністерства освіти і науки України та інших центральних органів виконавчої влади, яким підпорядкований навчальний  заклад. За рішенням засновника закладу бухгалтерський облік може здійснювати самостійно або через  відділ     бухгалтерського обліку   Лугинської селищної ради.

6. Звітність про діяльність позашкільного навчального закладу встановлюється відповідно до законодавства.

 

                                   VII. МІЖНАРОДНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО

1. Будинок дитячої творчості має право укладати угоди про співробітництво    з навчальними закладами, окремими установами, організаціями, фондами, товариствами, окремими громадянами інших країн у встановленому законодавством порядку, встановлювати прямі міжнародні зв’язки  на основі самостійно укладених угод про обмін творчими учнівськими та педагогічними колективами, створювати у встановленому порядку спільні (асоційовані) заклади, навчально - виховні центри, проводити спільні заходи тощо.                                                                                                                     

  2. БДТ може у встановленому порядку діставати право на зовнішньоекономічну діяльність. З цією метою Будинок дитячої творчості може мати власний валютний рахунок.

 

VIII. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ БУДИНКУ ДИТЯЧОЇ ТВОРЧОСТІ

1. Будинок дитячої творчості безпосередньо підпорядкований і підзвітний відповідному органу управління освітою  Лугинської селищної ради.

2. Державний контроль за діяльністю навчального закладу здійснюється з метою забезпечення реалізації єдиної державної політики в сфері позашкільної освіти. Державний контроль здійснюють Міністерство освіти і науки України, державна інспекція навчальних закладів, засновник та відповідний орган управління освітою Лугинської селищної ради.

Основною формою державного контролю за діяльністю навчального закладу є атестація, що проводилися не рідше одного разу на десять років у порядку, встановленому Міністерством освіти і науки України.

3. У міжатестаційний період відповідний орган управління освітою Лугинської селищної ради  проводить перевірки (інспектування) навчального закладу з питань, пов'язаних з його навчально - виховною діяльністю. Зміст, види і періодичність цих перевірок визначаються залежно від стану навчально -  виховної роботи,  але не рідше 1 - 2 разів на рік.

 

ІХ. РЕОРГАНІЗАЦІЯ АБО ЛІКВІДАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

1. Рішення про реорганізацію або ліквідацію навчального закладу приймає засновник.

2. Реорганізація навчального закладу відбувається шляхом злиття, приєднання, поділу, виділення, перетворення.

3. Ліквідація проводиться ліквідаційною комісією, призначеною засновником, а у випадках ліквідації за рішенням господарського суду ліквідаційною комісією, призначеною цим органом.

З часу призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження щодо управління навчальним закладом.

Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно навчального закладу, виявляє його дебіторів і кредиторів і розраховується з ними, складає ліквідаційний  баланс і представляє його засновнику.

         Будинок дитячої творчості вважається ліквідованим з моменту виключення його з державного реєстру закладів освіти.

4. У випадку реорганізації права та зобов'язання навчального закладу переходять до правонаступників відповідно до чинного законодавства або визначених навчальних закладів.

5. При реорганізації чи ліквідації закладу учасникам навчально - виховного процесу гарантується дотримання їх прав та інтересів відповідно до чинного  законодавства.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата: від до Скинути

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень