A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Будинок дитячої творчості Лугинської селищної ради
Коростенського району Житомирської області

Річний план роботи БДТ на 2023-2024 навчальний рік

Дата: 28.12.2023 12:44
Кількість переглядів: 128

 

ПОГОДЖУЮ                                                                   ЗАТВЕРДЖУЮ

Начальник  відділу  освіти,                                               Директор  Будинку дитячої             молоді та спорту                                                              творчості                                                                              

Лугинської селищної  ради                                                        

____________Н.В. Сенчило                                              _________ С.В. Ковальчук

 

____                    __________                                           ___­­­­­_                  __________                            

 

 

 

 

 

 

 

 

РІЧНИЙ

ПЛАН РОБОТИ

БУДИНКУ ДИТЯЧОЇ ТВОРЧОСТІ

на 2023 – 2024 н. р.

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                 ПОГОДЖЕНО

         Засідання педагогічної ради  БДТ

                                                                             Протокол № 1 від 31.08.2023 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

смт  Лугини  - 2023

 

Зміст

 

І.  Аналіз роботи Будинку дитячої творчості за   2022-2023  навчальний рік.

ІІ. Основні завдання на 2023-2024 навчальний рік.

ІІІ. Програмне забезпечення освітнього процесу в 2023-2024 н. р.

IV. Організація освітнього процесу.

V. Методичне забезпечення освітнього процесу.

VI. Інклюзивна освіта.

I. Робота з педагогічними кадрами.

VIIІ. Управління та контроль позашкільним педагогічним процесом.

IХ. Реалізація творчої особистості в системі роботи закладу.

X. Робота з батьками.

XІ. Адміністративно – господарська діяльність.

ХIІ. Охорона праці та безпека життєдіяльності.

XIІI. Цивільна оборона.

 

Додатки

 

  1. План майстер-класів керівників гуртків.
  2. Інструктивно - методичні наради при директорові.
  3. Методичні консультації та оперативки.
  4. План роботи методоб′єднання керівників гуртків.
  5. План роботи педагогічної ради.
  6. План роботи з охорони праці.
  7. План культурно-масових заходів Будинку дитячої творчості Лугинської селищної ради на 2023/2024 навчальний рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І.  АНАЛІЗ РОБОТИ БУДИНКУ ДИТЯЧОЇ ТВОРЧОСТІ

 ЗА 2022-2023 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

Робота Будинку дитячої творчості у 2022-2023навчальному році була  побудована відповідно до річного плану роботи,  заклад позашкільної освіти працював як комплексний, який включає творчі об'єднання за інтересами: гуртки, групи.

Діяльність педагогічного колективу Будинку дитячої творчості спрямовувалася на забезпечення прав вихованців на позашкільну освіту, організацію їх освітньо-пізнавальної діяльності, становлення і розвиток виховної системи у закладі, науково-методичної роботи з педкадрами. В основу діяльності Будинку дитячої творчості було покладено діючі законодавчі та освітні нормативні документи України, Конституція України, Закони України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, “Про позашкільну освіту”,  акти Президента України, Кабінету Міністрів України, накази Міністерства освіти і науки України, Положення про заклад позашкільної освіти.

Внутрішні нормативні документи, що регламентують діяльність закладу:

- статут  Будинку дитячої творчості;

- правила внутрішнього трудового розпорядку.

Відповідно до обраного напряму позашкільної освіти педагогічний колектив у 2022-2023 навчальному році працював над педагогічною проблемою «Впровадження інноваційних технологій в освітній процес закладу».

Організація освітнього процесу у закладі позашкільної освіти здійснювалася відповідно до робочих навчальних програм, складених на основі Типових навчальних програм, затверджених та рекомендованих Міністерством освіти і науки України. Педагогами БДТ використовувалися дві авторські  навчальні  програми: програма гуртка декоративно - прикладної творчості «Сувенірна скарбничка» - Левченко Т.М., програма гуртка «Вокально-естрадний спів» - Коржук О.Ф. (програма затверджена рішенням педагогічної ради від 17.12.2021 №3).

Станом на 31.05.2023 року в закладі працювало 19 гуртків, з середньою наповнюваністю 10-15 вихованців, з них 7 на базі ЗЗСО. Станом на 01.06.2023 року функціонували 11 гуртків, у зв’язку зі звільненням керівників гуртків за сумісництвом.

Діяльність закладу позашкільної освіти організаційно було побудовано за такими пріоритетними напрямками:

- художньо - естетичного напряму          груп ­– 13 , вихованців – 125;

- науково - технічного напряму               груп – 10, вихованців – 139;

- гуманітарного напряму                          груп – 1,   вихованців – 1;

- еколого - натуралістичного                   груп –3, вихованців - 24

- дослідницько - експериментального    груп ­–  4, вихованців -12

- туристсько-краєзнавчий                       груп – 1, вихованців - 10.

Всього охоплено позашкільною освітою було 314 дітей. Дітей із соціально незахищених категорій: дітей - сиріт та позбавлених батьківського піклування – 2, вихованців з особливими освітніми потребами – 1, дітей з малозабезпечених  сімей  – 2.

          Основним чинником позитивної тенденції позашкільної освіти в громаді є цілеспрямована робота з розширення мережі гуртків БДТ, що функціонували на базі загальноосвітніх закладів Лугинської ОТГ:

  • Лугинський ліцей: гуртки «Європейський клуб», «Історичне краєзнавство», «Українська мова», «Юні дослідники біорізноманіття», «Розвиток математичних здібностей», «Пізнаємо рідний край»;
  • Лугинський ліцей №2: гурток «Школа юного науковця»;

Гуртки, групи та інші творчі об`єднання, які працювали в закладі, класифікувалися за двома рівнями:

· початковий рівень –  діяльність  спрямована на загальний розвиток вихованців, учнів і слухачів, виявлення їх здібностей та обдарувань, прищеплення інтересу до творчої діяльності;

· основний рівень – розвивають інтереси вихованців, учнів і слухачів, дають їм знання, практичні уміння та навички,  задовольняють потреби у професійній орієнтації.

Середня наповнюваність груп гуртків становила 10-15 вихованців.

Кадрове забезпечення освітнього процесу

Освітній процес у БДТ у 2022-2023 навчальному році здійснювали  16 педагогів (9 основних та 7 сумісників), з них 14 - з вищою освітою,1- бакалавр,  2 - з середньою спеціальною. З них, керівник гуртка Атаманчук О. Д. має звання «керівник гуртка - методист».                                                                             В БДТ проводилася робота щодо підвищення освітнього  рівня керівників гуртків через створення умов для зростання професійної компетентності педагогів, в тому числі через систему курсів підвищення кваліфікації та атестацію педагогічних працівників, участь в обласних та всеукраїнський онлайн – семінарах та вебінарах, проведення онлайн майстер-класів, індивідуальних консультацій методиста тощо.

 

Методична робота

З метою підвищення якості рівня позашкільної освіти, належного забезпечення та унормування діяльності гуртків,  Будинок дитячої творчості  використовує в роботі програми з грифом МОН України, адаптовані і авторські навчальні програми.

План роботи Будинку дитячої творчості у 2022 – 2023 навчальному році був націлений на реалізацію проблеми: «Впровадження інноваційних технологій в освітній процес закладу»; мета: створення сприятливих умов для повноцінного морального, психологічного, духовного, фізичного розвитку дітей, становлення творчої особистості, здатної до продуктивної праці. Одним із пріоритетних напрямків своєї діяльності визначено створення комфортного освітнього середовища.

Для підвищення професійної майстерності, втілення в роботу інноваційних технологій, надання методичної та практичної допомоги педагогам району, педагогами  закладу у 2022-2023 навчальному році проведені майстер-класи, методичні тренінги. Самоосвіта педагогічних працівників  відбувалася через участь у  майстер-класах як очно так і дистанційно, відкритих заняттях та семінарах  провідних фахівців області. Акомпаніатор Коржук Ольга Федорівна пройшла дистанційні курси підвищення кваліфікації та атестацію, керівники гуртків Атаманчук О.Д., Федчук О.О., Коржук О.Ф.                                                                                                                          

Організаційно-масова робота

Освітній процес протягом навчального року здійснювався диференційовано (відповідно до віку, індивідуальних можливостей, інтересів, нахилів, здібностей, стану здоров’я вихованців) з використанням різних організаційних форм роботи: заняття, індивідуальне заняття, конкурси, вікторини, екскурсії, практична робота, виступи, виставки, репетиційні збори тощо.                                                                                                                  Для підвищення якості освітнього процесу в закладі було проведено низку заходів:                                                                                                                      - проаналізовано рівень ефективності роботи кожного гуртка і потребу в його збереженні;                                                                                                        - керівники гуртків працювали над розширенням та впровадженням в роботу нових технік;                                                                                                    - робочі гурткові кімнати поповнювалися новими зразками, виробами, схемами, роздатковим матеріалом, кубками, грамотами, дипломами ;                           - регулярно проводилися засідання методичних об'єднань керівників гуртків, де розглядалися теоретичні і практичні питання роботи з дитячим колективом;                                                                                                           - робота закладу будувалася в тісному взаємозв’язку із освітніми, культурними та громадськими організаціями різних рівнів (Будинок культури, Лугинський ліцей, Лугинський №2, Лугинська центральна бібліотека, служба у справах дітей Лугинської ОТГ);

-  вироби гуртківців демонструвалися обласних виставках.          Педагогічний колектив  приділяє особливу увагу роботі по залученню дітей та підлітків пільгових категорій до гурткової роботи та масових заходів. Традиційними заходами відповідно до плану роботи закладу були: концертні онлайн програми, новорічно - різдвяні свята, виховні години, інтелектуально-розважальні ігри. Популяризація роботи закладу найбільшим чином проводилася через місцеві, обласні та Всеукраїнські конкурси, масові заходи. Це ефективний та якісний показник результативності діяльності гуртків та кожного вихованця, стимул для розвитку та самоствердження учнів у середовищі однолітків.          З метою збереження народних звичаїв, підвищення інтересу до вивчення культурної спадщини свого народу, сімейних традицій,  організації змістовного, цікавого  дозвілля вихованці закладу були постійними учасниками усіх святкових заходів та концертних програм селища.

 Загалом, впродовж навчального року в закладі виконано:

  •  вивченно досвід роботи  педагогів, що атестуються (заступник директора з НМР Дрозд Л.В.).
  • Узагальнено матеріали щодо вивчення досвіду педагогів, що атестуються; підготовка характеристик у лютому 2023 р.  (заступник директора з НМР Дрозд Л.В.). 
  • Річній звіт (1- ПЗ), звіт про мережу гуртків та напрями позашкільної освіти в закладі (директор БДТ Ковальчук С.В.).
  • Установчі збори з учням - членами наукового  товариства  учнів  «Інтелектуал» (заступник директора з НМР Дрозд Л.В.).
  • І етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт серед членів наукового товариства «Інтелектуал», підготовка матеріалів до обласного етапу конкурсу (заступник директора з НМР Дрозд Л.В.).
  • Здобувачі освіти, члени НТ «Інтелектуал», що діє на базі Будинку дитячої творчості, успішно подолали І та ІІ етапи Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАНУ. ІІ етап Конкурсу (обласний) відбувся упродовж 13 - 16 лютого 2023 року. У Конкурсі  взяли участь 7  конкурсантів від НТ «Інтелектуал».     Відповідно до  рішення журі ІІ (обласного) етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів  у 2022-2023 навчальному році було визначено переможців від  нашої громади: Бондаренко Ангеліну, ученицю 10 класу Лугинського ліцею,  відділення мовознавства, секція української мови - І місце. Науковий керівник – Хомишен Яна Михайлівна, учителька української мови і літератури Лугинського ліцею; Цапук Катерину, ученицю 11 класу Лугинського ліцею, вихованку КЗПО «Обласний центр дитячої та юнацької творчості» Житомирської обласної ради, відділення філософії та суспільствознавства, секція журналістики - ІІ місце. Науковий керівник – Хомишен Яна Михайлівна, учителька української мови і літератури Лугинського ліцею, керівниця гуртка «Літературна творчість» КЗПО «Обласний центр дитячої та юнацької творчості» Житомирської обласної ради; Юрківську Олександру, ученицю  9 класу Лугинського ліцею, відділення екології та аграрних наук, секція охорони довкілля та раціонального природокористування - ІІ місце. Науковий керівник –  Бовсуновська Тетяна Миколаївна, учителька біології Лугинського ліцею; Клименка Станіслава, учня 8 класу  Лугинського ліцею, відділення філософії та суспільствознавства, секція соціології – ІІІ місце. Науковий керівник – Клименко Ірина Вікторівна, учителька історії Лугинського ліцею; Васькевич Вікторію, ученицю 10 класу Лугинського ліцею №2, вихованку Будинку дитячої творчості, відділення літературознавства, фольклористики та мистецтвознавства, секція мистецтвознавства – ІІІ місце. Науковий керівник –  Атаманчук  Оксана  Дмитрівна,  керівник фольклорно - літературного гуртка «Берегиня» Будинку дитячої творчості.
  • Методичне об’єднання керівників гуртків у січні та  березні 2023 року (заступник директора з НМР Дрозд Л.В.).           
  • Онлайн участь в обласному засіданні методичного об’єднання педагогічних працівників екскурсійно - краєзнавчого  профілю (керівник гуртка «Історичне краєзнавство» Бойко М.В.).
  • Участь в  обласному засіданні методичного об’єднання керівників гуртків декоративно-ужиткового мистецтва в м. Житомир у лютому та у березні 2023 року (керівник гуртка Борова К.С.).
  • Участь в обласному етапі Фотовиставки до Дня Соборності України  «Україна – це ми!» (культорганізатор Атаманчук О.Д.).
  • Заходи до Дня Соборності України за участі народного депутата України Арсенія Пушкаренка (культорганізатор Атаманчук О.Д., акомпаніатор Коржук О.Ф.).
  • Театралізоване дійство «Різдво» та «Маланка» до свят різдвяного циклу (культорганізатор Атаманчук О.Д., акомпаніатор Коржук О.Ф.).
  • Участь у Всеукраїнській акції «Різдвяна зіронька»: керівник гуртка «Гаптування шовковими стрічками» Федчук О.О., вихованка Федчук Лілія у номінації «Декоративно – ужиткове мистецтво» з роботою «Новорічні дива» - диплом ІІ ступеня, керівник гуртка «Народні ремесла України» Борова К.С., вихованець Боровой Захар у номінації «Декоративно – ужиткове мистецтво» з роботою «Безкінечність» - диплом ІІІ ступеня.
  • Участь в обласному вокальному конкурсі обрядового піснеспіву зимового циклу, диплом ІІ ступеня – Васькевич Алла (керівник гуртка Коржук О.Ф.).
  • Реалізація проєкту «Святий Миколай, до нас в гості завітай» (акомпаніатор Коржук О.Ф., керівники гуртків).
  • Виховні бесіди до Дня Героїв Небесної (керівники гуртків).
  • - Засідання педагогічної ради (директор Ковальчук С.В., заступник                   директора з НМР Дрозд Л.В.).
  • Майстер-клас з писанкарства за участі народної майстрині Серебрянської Г.Г. (керівник гуртка Атаманчук О.Д.).
  • Вихованці гуртка «Писанкарство» долучилися до обласного етапу Всеукраїнської акції «Писанкове дерево Перемоги» (керівник гуртка Атаманчук О.Д., березень 2023).
  • Участь у виставці – конкурсі «Чарівний пензлик», вихованці Будинку дитячої творчості стали учасниками даної виставки та вибороли не одне призове місце. Юні таланти  гуртка «Образотворче мистецтво» (керівник Виговська Тетяна Василівна)  здобули: диплом ІІ ступеня - Полюхович Марія з роботою «Україна - це Європа»; диплом ІІІ ступеня - Полюхович Дарина з роботою «Незабаром Перемога»; диплом ІІІ - ступеня Головач Софія з роботою «Мій край вишиваний»; диплом учасника - Виговська Поліна з роботою «Прийде весна»; диплом учасника - Яцковець Марія з роботою «Незламні».
  • Учасниками у виставці - конкурсі «Космічні фантазії» від Лугинської ТГ стали вихованці Будинку дитячої творчості від гуртків «Вокально - естрадний спів» - керівник Ольга Коржук, та «Образотворче мистецтво» - керівник Тетяна Виговська. У номінації «Музичне мистецтво» диплом ІІ ступеня виборола вихованка Барановська Катерина з вокальною композицією «На крилах до зірок», а у номінації «Образотворче мистецтво» диплом ІІ ступеня отримала Виговська Поліна з роботою «Ніджі з планети Сумітору».
  • Конкурс малюнків серед вихованців гуртка образотворчого мистецтва «Ілюстрації до поезій Т.Г. Шевченка».
  • Майстер – класи керівників гуртків: Борова К.С., гурток «Народні ремесла України», тема: «Технологія виготовлення нашоломників для воїнів ЗСУ» для вчителів трудового навчання; Коржук О.Ф. гурток «Вокально-естрадний спів», тема: «Мистецтво співу – це мистецтво правильного дихання (вокальне дихання)» для вчителів музичного мистецтва.
  • Виконано косметичний ремонт одного з кабінетів приміщення Будинку дитячої творчості та заміна підлоги у фойє за кошти місцевого бюджету.

 Виходячи з вищезазначеного, слід намітити завдання, які стоять перед закладом освіти  та шляхи їх реалізації

ІІ. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ НА 2023-2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Робота Будинку дитячої творчості в 2023-2024 навчальному році  направлена на впровадження та реалізацію Законів України « Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», Положення про позашкільний навчальний заклад, Конвенції про права дитини, Указу Президента «Про заходи щодо розвитку системи виявлення та підтримки обдарованих і талановитих дітей та молоді», «Основних орієнтирів виховання для учнів 1-11 загальноосвітніх навчальних класів» (наказ Міністерства освіти і науки України від 31.10.2011р. № 124), наказу МОН України від 16.06.2016 № 641 «Про затвердження Концепції національно - патріотичного виховання дітей і молоді», що визначають державну політику в галузі позашкільної освіти, її правові, організаційні, освітні та виховні засади.

         З метою створення умов для забезпечення доступу громадян до якісної позашкільної  освіти,  вдосконалення культурних і національних освітніх прав і запитів усіх громадян, утвердження високого статусу педагогічних працівників у суспільстві, робота педагогічного колективу Будинку дитячої  творчості  у 2023-2024  навчальному році буде спрямована  на вирішення таких питань 

  • виховання громадянина України; вільний розвиток особистості та формування її соціально-громадського досвіду;
  • виховання у вихованців, учнів і слухачів поваги до Конституції України, прав і свобод людини та громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії;
  • виховання у вихованців, учнів і слухачів патріотизму, любові до України, поваги до народних звичаїв, традицій, національних цінностей українського народу, а також інших націй і народів;
  • виховання у вихованців, учнів і слухачів шанобливого ставлення до родини та людей похилого віку;
  • створення умов для творчого, інтелектуального, духовного і фізичного розвитку вихованців, учнів і слухачів;
  • здобуття учнями, вихованцями, слухачами первинних професійних навичок і вмінь, необхідних для їхньої соціалізації, подальшої самореалізації та/або професійної діяльності;
  • формування у вихованців, учнів і слухачів свідомого й відповідального ставлення до власного здоров'я та здоров'я оточуючих, навичок безпечної поведінки;
  • задоволення освітньо-культурних потреб вихованців, учнів і слухачів, які не забезпечуються іншими складовими структури освіти;
  • задоволення потреб вихованців, учнів і слухачів у професійному самовизначенні і творчій самореалізації;
  • пошук, розвиток та підтримка здібних, обдарованих і талановитих вихованців, учнів і слухачів;
  • організація дозвілля вихованців, учнів і слухачів, пошук його нових форм; профілактика бездоглядності, правопорушень;
  • виховання в учасників освітнього процесу свідомого ставлення до власної безпеки та безпеки оточуючих;
  • формування здорового способу життя вихованців, учнів і слухачів;
  • здійснення інформаційно-методичної та організаційно-масової роботи.

 

         • виконання державних законів та нормативних документів про позашкільну освіту;

• реалізацію освітньої програми і навчальних програм з усіх напрямів гурткової  роботи позашкільного  закладу освіти;

•  збереження та оптимізація мережі гуртків;

• урізноманітнення напрямів гурткової роботи з урахуванням інтересів мешканців громади;

• збереження будівель, обладнання, майна; поповнення та поновлення матеріальної бази закладу сучасним обладнанням, сценічними костюмами, методичною та фаховою літературою;

• сприяння розвитку самоосвіти педагога в системі формування його професійної компетентності: відвідування обласних семінарів, відкритих занять, виставок, конкурсів, фестивалів, майстер - класів;

• впровадження сучасних форм виховання, інноваційних форм та методів роботи; оволодіння кожним педагогічним працівником технологією особистісно - орієнтованого підходу при підготовці та проведенні виховних заходів; ІКТ- компетентності в освітньому  процесі;

• співпраця педагогічного колективу з батьками вихованців, громадськими організаціями, представниками влади у створенні здоров’язберігаючого простору, у організації та проведенні місцевих масових заходів;

•  забезпечення ефективного освітнього  процесу в закладі;

• створення належних умов для адаптації вихованця у закладі позашкільної освіти; особливо вихованців груп раннього естетичного розвитку;

• посилення профорієнтаційної роботи з неповнолітніми, забезпечення постійного контролю за дотриманням законодавства, спрямованого на профілактику правопорушень  та бездоглядності серед підлітків;

• суворе дотримання вимог Закону України «Про охорону дитинства», обласних, міських програм, які направлені на поліпшення освітніх умов та оздоровлення, соціального та матеріального забезпечення та захисту дітей - сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування;

• активізація індивідуальної роботи з обдарованими та здібними дітьми, систематичної та послідовної роботи щодо підготовки вихованців до творчих конкурсів, турнірів різного рівня; участі вихованців закладу в роботі МАН;

• зміцнення матеріально - технічної бази закладу освіти при залученні підприємств, організацій, громадськості, спонсорів.

 

 

 

ІІІ. ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

 В 2023-2024 н.р.

 

Організація освітнього процесу у закладі позашкільної освіти здійснюється відповідно до робочих навчальних програм, складених на основі Типових навчальних програм, затверджених та рекомендованих Міністерством освіти і науки України. Двоє педагогів Будинку дитячої творчості Лугинської селищної  ради працюють за авторськими  навчальними  програмами: програма фольклорно - літературного  гуртка «Берегиня» (Атаманчук О.Д.)., програма гуртка «Вокально – естрадний спів» Коржук О.Ф.

 

 

ІV. ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

 

№ п/п

                        Зміст

термін виконання

відповідаль

ний

форма узагальнення

 

1

Укомплектування педагогічного складу закладу

Вересень

Директор

Тарифікація

2

Планування діяльності закладу відповідно до завдань пріоритетних напрямів розвитку закладу позашкільної освіти

Вересень

Директор

Протокол

нарада при директорі

3

Розробка рекламних афіш гурткової роботи

Вересень

Культорганізатор, секретар

Афіша

4

Видати накази про підготовку до педагогічних рад

Згідно  плану

Директор

Наказ

5

 

Затвердити режим та графіки роботи працівників БДТ, розклад роботи гуртків

Вересень

Директор

 

Наказ

6

Затвердити мережу гуртків на 2023-2024 н.р.

Вересень

Директор

Мережа гуртків

наказ,

навчальний план

7

Організувати та провести набір вихованців у гуртки

Вересень

Директор,

керівники гуртків

Списки вихованців

8

Забезпечити керівників гуртків журналами обліку гурткової роботи

 

Вересень

Директор

Журнали 

9

Провести первинний інструктаж з новопризначиними

працівниками

Вересень

Директор

Журнал

інструктажів

10

Переглянути чи діючі та затвердити інструкції з охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки для  працівників БДТ

Вересень 

Директор

Інструкції

наказ

11

Розподілити педагогічне навантаження та затвердити у відділі освіти, молоді та спорту

Вересень

Директор

Тарифікація  

наказ

12

Розробити план масових заходів БДТ на рік, довести до відома керівників гуртків

Вересень

Директор,

культорга нізатор

План заходів

13

Укомплектувати групи І-го року навчання та     доукомплектувати групи основних рівнів

Вересень

Керівники  гуртків

Списки

14

Затвердити календарно-тематичне планування керівників гуртків

Вересень

Директор

Календарно  - тематичні плани

15

Закріпити кабінети за керівниками гуртків

Вересень

Директор

Наказ

16

Скласти план:

  1. план майстер-класів;

Вересень

Директор

Плани

  1. педрад;

 

 

  1. план роботи методоб’єднання керівників гуртків;

 

 

17

Провести інструктаж серед колективу БДТ з охороно праці, техніки безпеки, пожежної безпеки

Вересень

Січень

Директор

Інструктаж,    

Наказ

18

Перевірити і уточнити план-схему евакуації в разі виникнення пожеж

Вересень

Директор

План - схема

19

Вести систематичну роботу по збереженню контингенту дітей

Протягом  року

Керівники гуртків

Журнали  гурткової роботи

20

Оновлення інформаційних стендів

Вересень

Керівники гуртків

Секретар

Стенди

21

Сприяти підвищенню кваліфікації педагогів

Постійно

Директор

 

22

Скласти списки соціально -незахищених вихованців БДТ

Жовтень

Громадський інспектор

(Атаманчук О.Д.)

Списки

23

Підготовка закладу освіти до осінньо - зимового періоду

Жовтень

Директор

Наказ

24

Видати наказ про заходи щодо пожежної безпеки під час осінньо - зимового періоду

Протягом  року

Директор    

Наказ

25

Розробити заходи щодо організації та проведення новорічних свят

Грудень

Культорганізатор

Наказ

26

Розробити план заходів на канікулярний період

Грудень

Червень

Культорганізатор

План

27

Скласти статистичний звіт про позашкільну освіту

Січень

Директор 

Звіт

28

Організувати заходи щодо проведення Дня цивільної оборони

Квітень

Директор

Наказ

29

Організувати заходи щодо проведення тижня з охорони праці та безпеки життєдіяльності

Квітень

Директор

Наказ

30

Проводити  методичні оперативки

Щосереди

Директор

План  метод. оперативок

31

Моніторингові дослідження якості освітнього процесу, результативності діяльності закладу, підвищення кваліфікації педагогів

Протягом  року

Директор

Наказ

32

Проводити тематичні бесіди в гуртках щодо дотримання правил дорожнього руху, профілактики травматизму, протипожежної безпеки та дотримання гігієни і санітарії

Протягом  року

Керівники  гуртків

відмітка в

в журналах інструктажів

33

Поповнювати  методичну базу  матеріалом  з позашкільної освіти та ознайомлювати    керівників гуртків

Протягом року

Директор

 

Методичні матеріали

34

Продовжити роботу з оформлення наочності навчальних кабінетів, стендів, куточків

Протягом  року

Керівники   гуртків

Стенди,  гурткові куточки

35

Організація та проведення культурно – масових  заходів

Протягом  року

Директор

Культорганізатор

Наказ

36

Видати наказ про порядок завершення навчального року

Травень

Директор

наказ

 

        

 

 

 

V.   МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

 

 № п /п

 

 

                       Зміст заходів

Термін виконання

Відповід-й

1

Проводити методичні оперативки з питань методики гурткової роботи

 (додаток 3)

Щосереди

Директор

2

Надавати методичну допомогу керівникам гуртків у плануванні та організації роботи гуртків, пошуку нових форм та методів і впровадження їх у практику

Протягом року

Директор

3

Надавати методичну допомогу педагогічним працівникам з проблем позашкільної освіти

Протягом року

Директор

4

Опрацювання керівниками гуртків науково -методичної літератури за напрямами діяльності гуртків

Протягом року

Керівники   гуртків

5

Опрацьовувати матеріали з досвіду використання інноваційних технологій і сучасних форм організації  освітнього процесу

Постійно

Директор, керівники гуртків   

  6

Вести банк даних документів і матеріалів з питань позашкільного виховання, позакласної виховної роботи, сценаріїв, сценарних матеріалів та психологічних методик

Протягом року

Культорганізатор

  7

Проводити методичні консультації з питань методики виховної та гурткової роботи

Протягом року

Директор

 

   8

 Поповнювати банк даних методичної, освітньої і нормативно - правової документації в електронному вигляді

Протягом року

Директор  

   9

Ознайомлення з методичними новинками  на допомогу керівникам гуртків, культорганізаторам позашкільної освіти :

- за напрямами позашкільної освіти;      

- з виховної роботи;

- інформаційних матеріалів

Протягом року

Директор  

  10

Надавати методичну допомогу керівникам гуртків у вивченні ППД та систематизації власного досвіду роботи

Протягом року

Директор

 

 

                                     VІ.  ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА

 

Назва заходу

Відповідальний

Дата проведення

 

Відмітка

про

виконання

1

У разі наявності учнів з особливими освітніми потребами:

- розробити та затвердити

 індивідуальні навчальні плани,

-забезпечити інформаційно методичний супровід учнів,

- підтримувати тісний зв’язок з батьками дітей,

-враховувати присутність дітей при проведенні масових заходів.

Директор, керівники гуртків

 

Керівники гуртків

 

Керівники   гуртків

Кульорганізатор, керівники гуртків

за потребою

 

 

протягом року

 

постійно

 

протягом року

 

 

2

Активно співпрацювати з інклюзивно-ресурсним центром.

Директор

постійно

 

 

3

Провести методичне навчання щодо

особливостей роботи з учнями, які мають особливі освітні потреби.

Директор

вересень

 

 

 

VІІ.  РОБОТА З ПЕДАГОГІЧНИМИ КАДРАМИ

 

 

п

Зміст заходів

Термін

 виконання

Відповіда-льний

  1.  

Участь у серпневій конференції педагогічних працівників

Серпень 2023

Директор

 

  1.  

Довести до відома педпрацівників  інструктивно-методичні листи Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, інші науково-методичні матеріали щодо організації та методичного забезпечення навчально-виховного процесу в 2023/2024 н. р.

Вересень

 

Директор

 

  1.  

Забезпечити систематичне ознайомлення педпрацівників БДТ з листами, змінами й доповненнями до діючих документів, методичними рекомендаціями з питань позашкільної освіти, отриманих з МОНУ,  обласного та місцевого управлінь освіти, вивчення та виконання їх вимог

Протягом року

Директор

 

  1.  

Забезпечити дотримання нормативності  у веденні документації з кадрових питань.

Протягом року

Директор

 

  1.  

Визначити навантаження педагогів (тарифікація)

До 01.09

Директор

 

  1.  

Провести бесіду з працівниками закладу щодо виконання посадових обов’язків, дотримання Правил внутрішнього трудового розпорядку, Статуту закладу

До 01.09

Директор

 

  1.  

Продовжити вивчення , узагальнення і впровадження в педагогічну практику досвіду використання інноваційних технологій і сучасних форм організації навчально-виховного процесу

Протягом року

Культорганізатор

 

  1.  

Організувати науково-дослідницьку діяльність керівників гуртків, участь в обласних та Всеукраїнських  конкурсах для педагогічних працівників

Протягом року

Директор, культорганізатор

 

  1.  

Забезпечити умови для самоосвіти педпрацівників

Протягом року

Директор

 

  1.  

Забезпечити працівників БДТ календарними відпустками відповідно до чинного законодавства

Літо 2024 р.

Директор

 

               

 

  1.  

Контролювати роботу допоміжного персоналу

Протягом року

Директор

  1.  

Забезпечити взаємовідвідування керівниками гуртків навчальних занять і виховних заходів з метою обміну досвідом та удосконалення навчально – виховного процесу

Протягом року

Директор

 

  1.  

Індивідуальні консультації для керівників гуртків.

Протягом року

Директор

  1.  

Сприяти участі керівників гуртків у обласних семінарах

Протягом року

Директор

  1.  

Забезпечити проходження курсів підвищення кваліфікації  при ЖОІППО.

Протягом року

Директор

  1.  

Організувати ознайомлення педагогів  з матеріалами передового педагогічного досвіду, що надруковані  у педагогічних та методичних виданнях

Протягом року

Директор

  1.  

Систематично брати участь у роботі педагогічних рад, семінарів, нарад за участю директорів шкіл, керівників гуртків позашкільних установ.

Протягом року

Керівники гуртків

  1. 2

Впорядкувати банк даних документів і матеріалів з питань позашкільного виховання, позакласної виховної роботи, сценаріїв, матеріалів з досвіду роботи педагогів, постійно поповнювати банк даних

До 01.10

культорганізатор

  1. 2

Організувати та контролювати самоосвітню роботу педпрацівників по напряму впровадження сучасних освітніх систем і технологій, інтерактивних методів організації навчання і виховання.

Протягом року

Директор, культорганізатор

  1.  

Організувати опрацювання педпрацівниками фахових журналів і методичної літератури.

Протягом року

Директор, культорганізатор

  1. 2

Практикувати творчі відрядження педагогів в інші ПНЗ та ЗНЗ з метою обміну досвідом роботи

Протягом року

Директор

  1.  

Організувати наставництво над педагогічними працівниками, що мають недостатній рівень роботи чи працюють за новими напрямками

Протягом року

Директор

 

  1. 2

Поповнити робочі кімнати фаховою літературою з питань гурткової роботи, зразками виробів згідно навчальних програм.

Протягом року

Культорганізатор,керівники гуртків

 

VІІ. УПРАВЛІННЯ ТА КОНТРОЛЬ ПЕДАГОГІЧНИМ ПРОЦЕСОМ

 В ЗАКДАДІ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

 

Назва заходу

 

Відповідальний

Дата проведення

Відмітка

про

виконання

1

Затвердити план роботи

БДТ на 2023/2024 н.р.

Директор

Серпень 2023

 

2

Розбудовувати внутрішню систему забезпечення якості світи

 

Директор

Впродовж року

 

3

Здійснювати контроль за освітнім процесом:

- перевірка документації керівників

 гуртків,

- відвідування занять гуртків та

 масових заходів,

- проведення індивідуальних

 бесід з керівниками гуртків.

Директор

Впродовж року

 

 

Забезпечити якісний контроль

дистанційного навчання

 

Директор Керівники гуртків

Вродовж року

 

 

Провести самооцінювання за

напрямом «Система оцінювання

здобувачів освіти»

 

Керівники гуртків

Травень

 

 

Контролювати дотримання принципу

академічної доброчесності

 

Директор

Впродовж року

 

 

Проводити оперативні наради при директорові по організаційним питанням діяльності закладу

 

Директор

За планом

 

 

Скласти графік щорічних відпусток

 

Директор

Грудень 2023

 

 

Проводити засідання педагогічної ради

 

Директор

За планом

 

 

Систематично оновлювати

інформацію на сайті закладу

Директор

Впродовж року

 

 

Постійно надавати інформацію про роботу БДТ в засоби масової інформації та соціальні мережі.

Директор Керівники гуртків

Впродовж року

 

 

Забезпечити соціальне партнерство БДТ з органами місцевого самоврядування, громадськими організаціями та установами.

Директор

Впродовж року

 

 

 

 

ІХ.  РЕАЛІЗАЦІЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ РОБОТИ ЗАКЛАДУ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

 

п/п

Зміст заходів

Термін вик-ння

Відповіда-льний

Робота з обдарованими дітьми

  1. 1

Проведення нарад з педагогічними працівниками закладу щодо організації роботи з обдарованими та здібними дітьми 

Протягом року

Директор,

 

  1. 3

Поповнити робочі кімнати фаховою літературою з питань гурткової роботи, зразками виробів згідно навчальних програм

Протягом

 Року

Керівники гуртків

  1. 4

Опрацьовувати методичні матеріали для роботи з обдарованими дітьми, використовувати їх у практичній діяльності

Протягом

 Року

Керівники гуртків

  1. 5

Продовжувати вивчати вітчизняний та зарубіжний досвід щодо діагностики і виявлення загальної та спеціальної обдарованості дітей і молоді

Протягом

 Року

Керівники гуртків

  1. 6

Питання роботи з обдарованими дітьми розглядати на засіданнях нарад при директорові, засіданнях методобєднання

Протягом

 Року

Директор,

керівники гуртків

  1. 7

Проводити колективні та індивідуальні свята творчості, персональні та групові виставки робіт  обдарованих гуртківців з метою вивчення їх творчого потенціалу

Протягом

 Року

Директор

  1. 8

Постійно працювати над виявленням творчої обдарованості серед вихованців

Протягом

 Року

Керівники гуртків

  1. 9

Робота з батьками здібних та обдарованих учнів (індивідуальні бесіди, рекомендації, анкетування)

Протягом

Року

Керівники гуртків

  1. 11

Здійснювати диференційований підхід на заняттях, використовувати творчі завдання для обдарованих дітей

Протягом року

Керівники гуртків

  1. 12

Залучити здібних і обдарованих дітей до участі в обласних конкурсах, змаганнях

Протягом

 Року

Керівники гуртків

  1. 16

Вести чіткий внутрішній контроль педагогічно занедбаних дітей та дітей, що потребують корекції поведінки, та проводити роботу з пропаганди здорового способу життя, запобіганню шкідливим звичкам та злочинності, залучати таких дітей до гурткової роботи

Протягом року

Керівники гуртків,громадський інспектор

  1. 18

Аналіз роботи з обдарованими учнями за навчальний рік

Травень-червень

Директор,

Керівники гуртків

 

 

X. РОБОТА З БАТЬКАМИ

 

Зміст заходів

Термін виконання

Відповідальний за виконання

        

  1.  

Провести анкетування  з батьками вихованців гуртків вихованців  із метою визначення безпечних і комфортних умов для дитини.

Вересень

Директор, заступник директора з НМР

  1.  

Провести батьківські збори (онлайн). Вибори батьківських комітетів, ознайомлення з режимом роботи Будинку дитячої  творчості та структурою навчального року.

До 10.09

Директор, заступник директора з НМР

  1.  

Провести просвітницьку роботу для батьків «Безпечне освітнє середовище, запобігання та протидія проявам насильства (булінгу, цькуванню)»

До 10.10

Заступник директора з НМР

  1.  

Робота прес–центру  «Для вас, батьки».

До 27.09

Заступник директора з НМР

  1.  

Провести консультування для батьків з питань виховання дітей.

01.10 – 10.10

Заступник директора з НМР

  1.  

Дні відкритих дверей (запрошення батьків на заняття дітей)

Листопад

Заступник директора з НМР

  1.  

День добрих справ (спільна діяльність батьків, дітей та педагогів)

Постійно

Керівники гуртків

 

 

           XІ. АДМІНІСТРАТИВНО - ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ

 

п/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

1

Забезпечити готовність закладу, всіх навчальних  кабінетів та інших приміщень до прийому дітей відповідно санітарних норм та вимог, згідно правил техніки безпеки

До 01.09

Директор

2

Провести перевірку якості ремонтних робіт та підготовки до нового навчального року кабінетів

До 01.09

Директор

3

Скласти акти на готовність теплового господарства до роботи в осінньо - зимовий період

Жовтень

(до 15.10)

Директор, Комісія

4

Створення належної  матеріальної бази для роботи гуртків

Протягом року

Директор

5

Здійснити комплекс заходів з підготовки закладу до роботи в зимових умовах

Вересень-жовтень

Директор, Завгосп,

Прибиральниця

6

Профілактичний огляд і заміна звичайних електроламп на енергозберігаючі, частковий ремонт електропроводки

Протягом року

Директор,

Завгосп

7

Придбання засобів і матеріалів для проведення поточного ремонту закладу

Протягом року

Директор

8

Організувати належну роботу технічного персоналу, здійснювати постійний контроль за виконанням посадових обов’язків

Протягом року

Директор

9

Організація робіт з  благоустрою території закладу

Протягом року

Директор,

Завгосп,

Прибиральниця

11

Встановити контроль за використанням електроенергії

Протягом року

Директор

12

Контроль за безпечним станом приміщення, обладнання

Протягом року

Директор, Завгосп

13

Контроль за виконанням поточних ремонтних робіт

Протягом

Директор

14

Контроль за ефективним використанням матеріалів для роботи гуртків

Протягом року

Директор

15

Співпраця з бухгалтерією Лугинської селищної ради з бухгалтерської звітності

Протягом року

Директор

16

Дотримуватися умов трудового договору між адміністрацією закладу та працівниками

Протягом року

Директор

17

Списання використаних матеріалів

Протягом року

Комісія

18

Інвентаризація майна БДТ

Листопад

Комісія

19

Поточний  ремонт приміщення

Серпень

Директор

         

 

              ХІІ. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

 

п/п

Зміст роботи

Дата

Відповідальний

1

Переглянути  посадові інструкції для педагогічних та технічних працівників закладу, внести корективи

Вересень

Директор

2

Переглянути на дійсність інструкції з охорони праці під час освітнього процесу та для технічних працівників, інструкцію з техніки безпеки життєдіяльності, з пожежної безпеки, при потребі внести корективи

Вересень

Директор

3

Видати накази:

- про організацію роботи з охороні праці та безпеки життєдіяльності;

- про призначення відповідальних з охорони праці, безпеки життєдіяльності, за протипожежну безпеку, електробезпеку;

- про забезпечення готовності Будинку дитячої творчості до роботи в осінньо -  зимовий період;

Вересень

 

 

 

 

 

 

Директор

4

Скласти і затвердити  план роботи з охорони праці на 2023 – 2024 н. р.

Вересень

Директор

5

Скласти і затвердити плани заходів по профілактиці побутового травматизму, щодо пожежної безпеки, по запобіганню аваріям, нещасним випадкам виробничого характеру

Вересень

Директор

6

Провести нараду з питань техніки безпеки, охорони життя і здоров’я здобувачів позашкільної освіти та педагогічних працівників закладу

До 15.09

Директор

7

Ознайомити (новоприбулих) педагогічних та технічних працівників з посадовими інструкціями, Правилами внутрішнього трудового  розпорядку, інструкціями з техніки безпеки та охорони праці, Статутом закладу

Вересень

Директор

8

Поновити  папку «Нормативно - правове забезпечення роботи по ОП»

Листопад

Директор

9

Проводити інструктажі з учнями з техніки безпеки під час проведення занять

Протягом  року

Керівники гуртків

10

Здійснювати перевірку стану охорони праці та техніки безпеки в закладі

Протягом  року

Директор

11

Контроль за безпечним станом обладнання, приладів, приміщення

Протягом   року

Директор, відповідальні за робочі  кабінети,

завгосп

12

Контроль з боку педагогічних працівників за охороною життя та безпекою діяльності вихованців

Протягом  року

Керівники гуртків

13

Контроль за відсутністю фізичного та психічного насилля над учнями з боку інших учнів та  працівників закладу (булінг)

Протягом  року

Директор,

Керівники гуртків

14

Перед проведенням екскурсій, походів проводити інструктажі з попередження травматизм у дітей

Протягом  року

Керівники гуртків

15

Забезпечити виконання санітарно -гігієнічних вимог у кімнатах гурткової роботи,  інших приміщеннях

Протягом  року

Керівники гуртків

         

 

 

XІІІ. ЦИВІЛЬНА ОБОРОНА

 

                 Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

Контроль за виконанням

1.

Організація заходів на початок навчального року в системі цивільного захисту

Вересень

Начальник цивільного захисту

Наказ

2.

Складання плану дій запобігання і реагування на НС (в режимах: повсякденного функціонування, підвищеної готовності, надзвичайної ситуації, надзвичайного стану та воєнного стану)

Вересень

Начальник цивільного захисту

План дій

3

Ознайомлення колективу закладу з планом дій запобігання і реагування на НС

Вересень

Начальник цивільного захисту

На нараді

при директорові, протокол

4

Створення евакуаційної групи  закладу освіти

Вересень

Начальник цивільного захисту

Наказ

5

Про підсумки виконання плану заходів цивільного захисту (цивільної оборони) у 2023-2024 н.р. Уточнення списків особового складу формувань цивільної оборони на новий навчальний рік

Червень

 

Начальник цивільного захисту

Наказ

 

                                                                                                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

до  плану роботи Будинку дитячої творчості на 2023/2024 н.р.

 

 

ПЛАН

 майстер-класів керівників гуртків

на 2023-2024 н.р.

 

Керівник гуртка

 

1.

Атаманчук О.Д.

Квітень

2.

Борова К.С.

Січень

3.

Виговська Т.В.

Листопад

4.

Закусило Н.П.

Грудень

5.

Коржук О.Ф.

Квітень

9.

Юрковська Л.О.

Березень

7.

Федчук О.О.

Травень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

до  плану роботи Будинку дитячої творчості на 2023/2024 н.р.

 

 

ПЛАН

 засідання інструктивно - методичних нарад при директорові

(щовівторка)

Мета нарад:

  1. Здійснення контролю за виконанням законодавства в галузі освіти.
  2. Аналіз і експертна оцінка ефективності результатів діяльності педагогічних працівників.
  3. Виявлення негативних і позитивних тенденцій в організації освітнього процесу, розробка на цій основі пропозицій щодо усунення негативних тенденцій і поширення педагогічного досвіду.
  4. Контроль за виконанням наказів, розпоряджень у навчальному закладі.
  5. Контроль за дотриманням вимог охорони праці й техніки безпеки.

 

Вересень

  1. Про готовність  Будинку дитячої творчості до нового навчального року.
  2. Про стан набору дітей у гуртки І року навчання. Комплектація груп другого та наступних років навчання.
  3. Про розподіл обов’язків щодо створення здорових і безпечних умов праці під час здійснення освітнього процесу.
  4. Про наслідки роботи з документацією (календарно-тематичними планами, журналами гурткової роботи).
  5. Про підсумки проведення медичного обстеження працівників закладу.
  6. Про ознайомлення з планом всеукраїнських та обласних масових заходів.

 

 

Жовтень

  1. Про проведення річної інвентаризації матеріальних цінностей, інвентарю та матеріалів.
  2. Про планування роботи на осінні канікули.
  3. Про порядок проведення чергової атестації педагогічних кадрів. Складання графіку відвідування занять педагогів, які атестуються.
  4. Вивчення стану залучення дітей із соціально-незахищених категорій до гурткової роботи.

 

Листопад

  1. Про дії персоналу у разі виникнення надзвичайних ситуацій (воєнний стан).
  2. Про роботу  БДТ  з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності вихованців.
  3. Планування новорічно-різдвяних заходів.
  4. Участь вихованців у  обласних культурно - масових заходах.

 

Грудень

  1. Про результативність участі в масових заходах з учнівською молоддю обласного та всеукраїнського рівнів за І семестр 2023-2024 навчального року.
  2. Виконання навчальних планів та програм.
  3. Про роботу  БДТ  на період зимових канікул.

 

Січень

  1. Про підсумки  роботи колективу и БДТ  в I семестрі 2023 – 2024 навчального року.
  2. Про стан роботи з батьками.
  3. Про підсумки проведення різдвяно-новорічних свят.

 

 

 

Лютий

  1. Про стан методичної роботи у закладі, аналіз роботи МО за І семестр 2023-2024 навчального року.
  2. Про планування роботи на весняні канікули.
  3. Про участь вихованців у обласних культурно-масових заходах. Обговорення річного плану обласних заходів.

Березень

  1. Про стан виконання правил внутрішнього трудового розпорядку працівниками.
  2. Про роботу з охорони праці та техніки безпеки.
  3. Про стан роботи із здібними та обдарованими дітьми
  4. Про висвітлювання соціально-педагогічних ініціатив, досягнень БДТ  в засобах масової інформації. Робота веб-сайту БДТ.

 

Квітень

  1. Про підсумки атестації педагогів у 2023-2024 навчальному році.
  2. Проведення протипожежних тренувань з працівниками  БДТ.

3.Про організоване закінчення навчального року та звітний концерт.

 

Травень

  1. Про стан виконання навчальних програм.
  2. Про стан ведення документації педагогами.
  3. Про підготовку та відзначення Міжнародного дня захисту дітей.
  4. Про підготовку БДТ до нового навчального року та проведення ремонтних робіт.
  5. План роботи закладу на період літніх канікул.

 

 

 

 

 

                                                                           Додаток 3

до  плану роботи Будинку дитячої творчості на 2023/2024 н.р.

 

 

МЕТОДИЧНІ   КОНСУЛЬТАЦІЇ   ТА ОПЕРАТИВКИ

(щосереди)

 

Пп

Зміст діяльності

Термін виконан.

Відповід.

Форма організ.

Форма контр.

1.

Ознайомлення зі Статутом закладу, правилами внутрішнього розпорядку, безпекою життєдіяльності новопризначених працівників БДТ

Вересень

Директор

Інструк- тування

Аналіз

2.

Коригування педнавантаження

Серпень

Вересень

Директор

Співбесіда

Затверд.

3.

Інструктування педпрацівників щодо оформлення документації

Вересень

Директор

Інструк.

Перевір. Докум.

4.

Складання графіка курсової перепідготовки

Вересень

Директор

Співбесіда

Аналіз

5.

Складання графіків відкритих занять

Вересень

 Директор

Планув.

Аналіз плану

6.

Випуск інформаційних бюлетенів

Протягом року

Секретар

Оформл.

стенду

Аналіз

7.

Забезпечення участі педпрацівників у районних , обласних  семінарах, конференціях тощо

за планом

Адміністр

Звіти

Нарада

 

ВНУТРІШНІЙ КОНТРОЛЬ

 

Пп

Зміст діяльності

Термін виконан.

Відповід.

Форма організ.

Форма контр.

1.

Аналіз навчальних планів, розкладу занять, режиму роботи адміністрації і педколективу

Вересень

Директор

Вивчен.

Інформація

2.

Перевірка особових справ педпрацівників

вересень 

Директор

Огляд

Аналіз

3.

Складання графіка внутрішнього контролю

вересень

Директор

 

Графік

Операт.

нарада

4.

Перевірка ведення документації керівників гуртків

щомісяця

Адміністр

Перевір.

Аналіз

5.

Перевірка стану відвідування гуртків вихованцями

постійно

Адміністр

Перевір.

Наказ

6.

Відвідування занять гуртків керівників, які атестуються

Листопад-березень

Адміністр

Вивчен

Наказ

7.

Контроль за реалізацією рішень педрад

 

за планом педрад

Адміністр

Вивчен

Засідан.

педради

8.

Підсумковий контроль: «Підсумки навчального року і готовність до випускних екзаменів випускників БДТ.

травень

Директор

 

Вивчен.

Засід.

пед ради

Наказ

 

 

КОНТРОЛЬ ЗА ОРГАНІЗАЦІЄЮ ОСВІТНЬОГО  ПРОЦЕСУ БДТ

 

з/п

Форми роботи

МІСЯЦІ

Відповіда

льні

Форма організа

ції

Форма контролю

09

10

11

12

01

02

03

04

05

06

07

08

1.

Аналіз роботи МО керівників гуртків

 

+

 

 

+

 

 

 

+

 

 

 

Голова МО

Інформація

Погодж.

2.

Аналіз календарно-тематичних планів роботи гуртків

+

 

 

 

+

 

 

 

 

+

 

 

Директор

Інформація

Погодж.

3.

Вивчення системи роботи педагогічних  працівників, що атестуються  Впровадження інноваційних методик навчання (спостереження, аналіз занять, заходів).

 

 

+

+

+

+

+

 

 

 

 

 

Директор

  Інформація

 

 

Наказ

4.

Контроль  за веденням документації керівників гуртків (журнали, поурочне планування)

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

 

 

Директор

  Довідка

 

Наказ

7.

Самооцінювання  освітньої діяльності та управлінських процесів (анкетування)

+

 

+

 

 

 

 

 

 

+

 

 

Директор

Інформація

 

9.

Самоекспертиза документів з охорони праці

+

 

 

 

+

 

 

 

+

 

 

 

Адміністрація

Інформація

 

10.

Підготовка  та  затвердження освітньої програми

 

 

 

 

 

 

 

+

+

+

 

 

.Адміністрація

Інформація

 

11.

Підготовка документів тарифікації

+

 

 

 

+

 

 

 

 

 

 

 

Адміністрація

 

 

1.

Контроль за виконанням навчальних планів і навчальних  програм

 

 

 

 

 

 

 

 

+

 

 

 

Директор

Довідка

 

Наказ

 

14.

Аналіз виконання річного плану роботи

 

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

Директор

Річний план роботи

Інформація

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 4

до  плану роботи Будинку дитячої творчості на 2023/2024 н.р.

 

 

                                                              ПЛАН

роботи методичного об'єднання керівників гуртків

 дитячої  творчості

на 2023/2024 навчальний рік

 

 

Методична проблема, над вирішенням якої працює МО керівників гуртків

«Створення умов для формування ключових компетентностей особистості гуртківців в умовах діяльності ЗПО»

 

Список членів методичного об′єднання керівників гуртків:

ПІБ

Р.н.

Освіта

Педагогічний стаж

Розряд

Посада/гурток

Ковальчук Світлана Валеріївна

1984

вища

18,5

15

Директор

 

 

 

 

 

 

Атаманчук Оксана Дмитрівна

1973

вища

32

12

Керівник гуртка фольклорно-літературного гуртка «Берегиня» та гуртка Театрального  мистецтва, гуртка писанкарства. Культорганізатор

Виговська Тетяна   Василівна

1981

вища

6

11

Керівник гуртка образотворчого мистецтва та геометричного моделювання

Закусило Наталія Петрівна

1976

Середня спеціальна

8

11

Керівник гуртка «Дизайн одягу» та гуртка виготовлення іграшок - сувенірів

Федчук Олена Олександрівна

1985

Молодший спеціаліст

5

 

11

Керівник гуртка бісерного рукоділля, гаптування шовковими стрічками

Борова Катерина Сергіївна

 

Вища

3

10

Керівник гуртка флористики  та живопису та декративно-ужиткового мистецтва,народних ремесел України

Коржук Ольга Федорівна

1977

вища

18

11

Керівник гуртка вокально-естрадного співу, акомпаніатор

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПЛАН

засідань методичного об'єднання

 Будинку дитячої творчості

на 2023/2024 навчальний рік

 

Тематика

Дата

Відповідальні

Відмітка про виконання

1.Аналіз підсумків роботи методичного об'єднання закладу за минулий навчальний рік. Обрання голови МО.

2.Обговорення та узгодження із членами методичного об'єднання плану роботи  методичного об'єднання керівників гуртків на 2023 -2024 навчальний рік.

3.Ознайомлення з нормативними документами та методичними рекомендаціями щодо організації навчального-виховного процесу.

4.Особливості організації освітнього процесу керівника гуртка  художньо-естетичного, науково-технічноо напрямів позашкільної освіти у змішаному режимі.

вересень

Директор

Протокол №____

 

від___._____.2023

 

1. «Мистецтво оформлення виставки художньої творчості дітей».

2. «Виховання гуртківців у національних традиціях на заняттях гуртка «Народні ремесла України».

 3. Творча лабораторія. Виготовлення оберегу для військових.

листопад

1.Закусило Н.П., керівник гуртка «Виготовлення іграшок -сувенірів»

2.Борова К.С. керівник гуртка «Народні ремесла України»

3. Закусило Н.П., керівник гуртка «Виготовлення іграшок -сувенірів»

Протокол №____

 

від___._____.2023

 

4.Особистість вихованця та її індивідуальні особливості.

Директор Ковальчук С.В.

1.Підвищення професійної компетентності педагога як необхідна умова ефективності освітнього процесу.

 

2. Створення мотивації успіху у вихованців позашкільного закладу.

3. Участь у конкурсах та виставках як

засіб творчого розвитку вихованців.

січень

1.Директор Ковальчук С.В.

2.Виговська Т.В. керівник гуртка образотворчого мистецтва

3.Федчук О.О., керівник гуртка «Гаптування шовковими стрічками»

Протокол №____2024

 

від___._____.2024

1. Творча лабораторія. «Український оберіг».

березень

1.Борова К.С., керівник гуртка

Протокол №____

 

від___._____.2024

2. «Впровадження інноваційних методів та прийомів розвитку артистичних здібностей засобами театрально мистецтва»

3. Формування і розвиток соціально-активної особистості з почуттям національної самосвідомості і патріотизму.

 

2.Атаманчук О.Д. керівник гуртка театрального мистецтва

 

3.Керівник вокального гуртка Коржук О.Ф.

 

  1.  Підсумки роботи методичного об`єднання за 2023-2024 навчальний рік.

 

2.Звіти  керівників гуртків щодо роботи над  методичною темою.

 Травень

Заступник директора з навчально-методичної роботи

 

Керівники гуртків

Протокол №____

 

від___._____.2024

Проведення майстер-класів (за окремим планом).

Упродовж року

Керівники гуртків

Конспект майстер-класів

Проведення відкритих занять керівниками гуртків (за  окремим планом).

Упродовж року

Керівники гуртків

Конспекти занять

 

  1. Підвищення педмайстерності керівників гуртків закладу

 

Зміст роботи

Дата виконання

Відповідальний

1.

Залучити всіх керівників гуртків закладу до участі в роботі МО

протягом року

Директор

     2.

Проводити індивідуальні консультації з керівниками гуртків

протягом року

Директор

3. 

Опрацювання нормативних документів

протягом року

Директор

4.

Проводити

взаємовідвідування гуртків

протягом року

Директор

 

2.Організаційні заходи 

 

 

Зміст роботи

Дата виконання

Відповідальний

1.

Планування роботи МО

до 01.09.

голова МО

2.

Допомога керівникам гуртків з документацією

вересень

Директор

3.

Інформаційно методичні наради

один раз в місяць

голова МО

4.

Оновлення та удосконалення навчально- методичної бази

постійно

голова МО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 5

до  плану  Будинку дитячої  творчості на 2023/2024 н.р.

 

 

ПЛАН

засідань педагогічної ради

Будинку дитячої творчості

на 2022/2023 навчальний рік

 

Тематика

Дата

Відповідальні

Відмітка про виконання

 

1.Про новації у позашкільній освіті та методичні рекомендації МОН щодо організації освітнього процесу в закладах позашкільної освіти.

2. Про структуру та режим роботи закладу в 2023-24 навчальному році.

3.Вибори секретаря педагогічної ради.

4. Затвердження річного плану роботи на 2023/2024 навчальний рік, освітньої програми БДТ на 2023-2024 навчальний рік, плану роботи педагогічної ради, плану роботи методичного об′єднання керівників гуртків, навчальних програм керівників гуртків  Будинку дитячої творчості.

5.Про роботу закладу в напряму «Система оцінювання знань здобувачів освіти». Формувальне оцінювання

7. Про дотримання правил охорони праці учасниками освітнього процесу.

8.Ознайомлення з методичними рекомендаціями щодо проведення першого гурткового заняття «Історія тих, хто не скорився»!

9. Про виконання посадових обов’язків, дотримання Правил внутрішнього трудового розпорядку, Статуту закладу.

 

 

серпень

Директор, заступник директора з навчально-методичної роботи

Протокол №_1___

 

від___._____ 2023

 

1.Про виконання рішення попередньої педагогічної ради.

2.Про   вивчення досвіду роботи керівників гуртків Будинку дитячої творчості та затвердження орієнтовного плану підвищення кваліфікації педагогічних працівників Будинку дитячої творчості на 2024 рік.

3. Підвищення якості гурткових занять шляхом узагальнення найбільш дієвих педагогічних прийомів.

 

жовтень

Директор

Протокол №_2___

від___._____.2023

 1.Про виконання рішення попередньої педагогічної ради

2. Особистісно-орієнтований підхід як один з принципів створення сприятливих умов для забезпечення прав та можливостей осіб з особливими освітніми потребами в позашкільному закладі освіти.

3.Розподілене лідерство як принцип реалізації педагогіки партнерства.

4.Звіт педагогів, які атестуються.

Лютий

Директор

Протокол №_3___

від___._____.2024

 

1.Про виконання рішення попередньої педагогічної ради.

3.Результати участі вихованців та керівників гуртків у творчих конкурсах, виставках,

4.Про дотримання правил  охорони життя і здоров’я вихованців під час літніх канікул

Самоосвітня діяльність педагогів закладу у 2023-2024 навчальному році.

5.Про складання кваліфікаційних іспитів та видачу свідоцтва про закінчення закладу позашкільної освіти випускникам БДТ.

 

 

травень

Директор

керівники гуртків

Протокол №__4__

від__._____.2024

 

Директор

 

 

 

 

 

                                                                                                            Додаток 6

до  плану  Будинку дитячої  творчості на 2023/2024 н.р.

 

 

ПЛАН РОБОТИ З ОХОРОНИ  ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

У 2023/2024 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

 

Зміст роботи

Терміни

Виконавець

  1. 1

Забезпечувати заклад законодавчими актами та нормативно - технічною документацією

Постійно

Директор

  1. 3

Переглянути (розробити), ввести в дію інструкції посадові, з охорони праці, безпеки життєдіяльності, робочі інструкції для працівників закладу

До 01.09.

До 15.10.

Директор

  1. 4.

Видати та довести до відома всіх працівників наказ "Про організацію роботи з охорони праці" з визначенням відповідальних осіб

Вересень

Директор

  1. 5.

Здійснити перевірку готовності закладу до нового навчального року, оформити акт готовності закладу

До 20.08

Комісія

  1. 6.

Підготувати заклад позашкільної освіти до опалювального сезону (документація для котельні, медогляд кочегарів)

До 01.10

Директор

 

  1. 7

Своєчасно проводити розслідування кожного нещасного випадку (в побуті та під час освітнього процесу) з працівниками закладу відповідно до чинних Положень

Після кожного випадку

Директор

  1. 8

Розробити план заходів щодо підготовки закладу позашкільної освіти до роботи в осіньо-зимовий період 20232024 навчального року

До 15.10

Директор

  1. 1

Проводити вступний інструктаж з новопризначеними працівниками

В перший день роботи, перед початком роботи

Директор

  1. 2.

Проводити інструктажі з охорони праці на робочому місці з:

  • технічним персоналом;
  • педагогічними працівниками;

2 раз на рік

1 раз на квартал

Директор

  1. 3

Проводити цільові та позапланові інструктажі

Протягом року

Директор

  1. 1.

Розглядати питання з охорони праці, безпеки життєдіяльності:

 

 

  1.  

- на педраді про стан роботи з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності

Згідно плану

 

 

Директор

  1.  

- на нараді при директорові про систему роботи з охорони праці;

Вересень

 

Директор

  1. 1

Перевірити та впорядкувати територію закладу й усунути всі травмонебезпечні місця (ями, вибоїни)

До 01.09 До 01.06

Завгосп

  1. 2.

Проводити систематичні спостереження за станом виробничих будівель і споруд

Постійно

Директор

Завгосп

  1. 3

Організувати проведення загального огляду будівель і споруд

Восени, взимку

Директор

Завгосп

  1. 4

Проводити ремонт будівель і споруд закладу з метою підтримання чи відновлення початкових експлуатаційних якостей, як будівлі в цілому, так і її окремих конструкцій

Постійно

Директор

  1. 1.

Забезпечити утримання електромереж  відповідно до вимог законодавства

Постійно

Директор

Завгосп

  1. 2.

Провести ремонт світильників, замінити лампи, що перегоріли, або ті, що не відповідають вимогам

Постійно

Директор

Завгосп

  1. 4

Перевірити стан усіх електророзеток. Зробити біля кожної написи „220 В"

До 01.09

Директор

Завгосп

  1. 1.

Забезпечити проходження  обов’язкового медогляду працівників

До 01.09.

Директор

  1. 2.

Забезпечити працівників дезинфікуючими та миючими засобами

До 01.09

Директор

  1. 3

Забезпечити дезінфекцію приміщень

Постійно

Прибиральниця   

  1. 4

Організувати в закладі, установі безпечний питний, повітряний,  температурний, світловий  режими

Постійно

Директор

Завгосп

 

  1. 1.

Призначити відповідального за пожежну безпеку в закладі позашкільної освіти

Вересень

Директор

  1. 2.

Перевірити план евакуації працівників, учнів, вихованців на випадок пожежі, тривоги та графічну схему евакуації

До 01.09

Директор

  1. 3.

Провести практичне заняття з відпрацюванням плану евакуації

На початку року

Директор

  1. 4.

Провести заняття з користування первинними засобами пожежогасіння

III квартал

Директор

  1. 5

Провести інструктажі з працівниками з протипожежної безпеки

До 05.09

Директор

  1. 6

Ознайомити працівників з порядком оповіщення про пожежу

До 05.09

Директор

  1. 7

Вжити  заходи   щодо усунення недоліків, зазначених у приписах пожежної служби

До 21.09.

Директор

  1. 8

Забезпечити утримання шляхів евакуації у відповідності з Правилами пожежної безпеки

Постійно

Техпрацівник

 

Заходи щодо запобігання нещасним випадкам виробничого характеру

 

№ з/п

Зміст роботи

Термін проведення

Відповідальні

1

Ознайомити новопризначених працівників із посадовими інструкціями (за наявності)

Серпень-вересень

Директор

2

Провести повторне ознайомлення трудового колективу з Правилами внутрішнього трудового розпорядку

Вересень

Директор

3

Регулярно проводити інструктажі з техніки безпеки серед педагогічного та обслуговуючого персоналу

1 раз

на півріччя

Директор

 

    

 Заходи щодо  попередження травматизму під час  освітнього процесу

 

з/п

Зміст роботи

Термін проведення

Відповідальні

1

Проводити інструктажі з техніки безпеки під час занять

На кожному занятті

Керівники гуртків

2

Обговорити  на нараді при директорові та методичних оперативках питання  щодо попередження дитячого травматизму

2 рази на рік

Директор

 

                                     Заходи з пожежної безпеки

 

з/п

Зміст роботи

Термін проведення

Відповідальні

1

Проінструктувати працівників закладу з пожежної безпеки

На початку  навч.  року,

Перед новорічно-різдвяними святами

Директор

2

Забезпечити дотримання плану евакуації та порядоку оповіщення людей на випадок виникнення пожежі, тривоги

Протягом року

Директор

3

Регулярно проводити інструктажі з питань пожежної безпеки

1 раз

на півріччя

Директор

4

Регулярно проводити огляд приміщення та  території щодо дотримання протипожежного режиму

1 раз

на квартал

Директор

Завгосп

5

Ознайомити керівників гуртків із вимогами пожежної безпеки для приміщень при проведенні новорічно-різдвяних заходів

Січень

Директор

6

Проводити практичні заняття з евакуації на випадок пожежі

2 рази на рік

Директор

 

7

Питання про пожежну безпеку в закладі розглянути на нараді при директорові

2 рази на рік

Директор

 

                                            

 

                                        Заходи з охорони праці

 

з/п

Зміст роботи

Термін проведення

Відповідальний

  1

Провести інструктаж з охорони праці

Серпень

Директор

2

Оформити посадові інструкції новопризначених спеціалістів

До 05.09

Діловод

3

Організувати проведення вступного інструктажу для учнів

До 15.09

Керівники гуртків

4

Оформити відповідні накази з охорони праці

Вересень

Директор

5

Здійснювати контроль за дотриманням правил поведінки вихованцями на заняттях та перервах

Постійно

Керівники гуртків

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 7

до  плану  Будинку дитячої  творчості на 2023/2024 н.р.

 

План культурно-масових заходів

Будинку дитячої творчості

на 2023-2024 навчальний рік

 

№п/п

Назва заходу

Термін виконання

Виконавець

Примітка

1.

Бесіда – діалог до Всесвітнього дня батька.

Фоточеленж.

Вересень

 

Культорганізатор,

керівників гуртків.

 

2.

Участь у заходах до дня селища.

 

Культорганізатор,

керівників гуртків.

 

3.

Презентація вихованців «Я розкажу тобі про себе» 

 

Культорганізатор,

керівників гуртків.

Акція, флешмоб, інтервю. «Чому я люблю позашкілля»

 

 

 

 

 

 

4.

Свято «Посвята у вихованці» у рамках ігрового проекту «Територія розваг».

 

Жовтень

Культорганізатор, акомпаніатор  

 

5.

Година спілкування до Дня захисника України, українського козацтва.

 

Культорганізатор,

керівників гуртків.

Перегляд історичного фільму.

 

 

 

 

 

 

6.

«Великих слів – велика сила» До дня української писемності та мови. Літературно – музична програма.

Листопад

Культорганізатор,

Керівник гуртка вокально – естрадного співу 

 

7.

«Літопис нашої біди» Книжкова виставка. Година спілкування до Дня пам’яті жертв голодомору та політичних репресій.

 

 

Культорганізатор,

керівників гуртків

Захід проводиться спільно з бібліотекарями Лугинської ЦБ

 

 

 

 

 

 

8.

Святкова програма «Святий Миколай, до нас завітай».

 

Грудень

Культорганізатор,

Керівник гуртка вокально – естрадного співу 

 

9.

Заходи до дня Збройних сил України.

 

Культорганізатор,

керівників гуртків

Конкурс малюнків, поробок

10.

Новорічно – різдвяні зустрічі.

 

Культорганізатор,

керівників гуртків

 

 

 

 

 

 

 

11.

«Бабусина скриня – роду берегиня». Народознавча подорож.

 

Січень

Культорганізатор

Віртуальна подорож до музею під відкритим небом м. Пирогів,  Лугинський ліцей.

12.

«Соборна, єдина, неподільна» - тематичний вечір до Дня Соборності України.

 

Культорганізатор

 

 

 

 

 

 

 

13.

Заходи до Дня державного Герба України, Герої Небесної сотні.

 

Лютий

Культорганізатор,

керівників гуртків

Виставка дитячих малюнків, поробок.

14.

Виховна  «Чудове слово - доброзичливість  або  «Душі людської доброта».

 

 

Культорганізатор

 

15.

Літературно – музичний вечір поезії. До дня народження Лесі Українки.

 

Культорганізатор,

керівників гуртків

Спільно з музичною школою.

 

 

 

 

 

 

16.

Заходи до Міжнародного жіночого дня. «Жінко ти завжди велична».

Березень

Культорганізатор,

керівників гуртків, акомпаніатор

Фото-челендж, виставка дитячих малюнків, поробок.

 

17.

«Віч - на - віч з Т.Г. Шевченком».

 

Культорганізатор,

акомпаніатор

Віртуальна подорож до музею. Читання поезії.

18.

Година правового виховання. «Як не стати жертвами злочинних, насильницького проявів і корисливого характеру».

 

Культорганізатор,

керівників гуртків

 

 

 

 

 

 

 

19.

Заходи до міжнародного дня книги. «До нас в гості казка завітала».

Квітень

Культорганізатор,

керівників гуртків, акомпаніатор, працівники бібліотеки

 Екскурсія до дитячої бібліотеки.

20.

Конкурсна програма для дівчаток «Панночка –весняночка».

 

Культорганізатор, акомпаніатор

 

 

 

 

 

 

 

21.

Великодні мотиви. Пасхальна веселка.

Травень

Культорганізатор,

керівники гуртків

Виставка великодніх писанок.

Ліцей №2 Виготовлення сувенірної продукції. Ярмарка розпродаж (Спільно з Ліцеєм №2).

22.

«Батьки і діти: одвічне коло». Пізнавальна бесіда.

 

Культорганізатор,

керівники гуртків

Фоточелендж.

 

23

Звітний концерт

 

Культорганізатор, керівники гуртків, акомпаніатор.

Виставка робіт декоративно -прикладного мистецтва.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень